Gå til innhold

Oppbevaring av leker og utstyr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har det siste året begynt å utforske BDSM og plutselig har det kommet myye leker og utstyr inn i huset, det er ikke plass i nattbordskuffen lenger :ler: Cuffs, tau, pisker osv tar endel plass... Per nå har vi tømt en av oppbevaringsskuffene under senga og lagt det der, men det er litt plundrete å få tak i siden hele skuffen da må draes ut og det er ikke såå myye gulvplass...

Hvordan oppbevarer dere sånne ting?

Anonymkode: 610f9...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verktøykiste nederst i klesskapet - med hengelås på, sånn for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: 5d9bf...b07

• Liker 1
Skrevet

Vi har alt i en bag innerst i klesskapet. Kjekt at det står klart til å ta med når vi brått får lyst på en natt på hotell.... :-)

Og barna har forbud mot å gå inn på vårt soverom! Sånn i tilfelle noe har blitt liggende og slenge.

Anonymkode: 3a0bb...a2a

Skrevet

Jeg sliter med akkurat det samme, haha. Er singel og har en del leketøy + BDSM ting barna IKKE bør se!

Har alt i en bag innerst i skapet men er redd de snoker altså. Hm.. Gjerne komme med tips :fnise:

Anonymkode: 5e67a...b65

Skrevet

Vi har ikke barn, så det er heldigvis ikke noe problem :fnise: dere som har det i bag, hvordan organiserer dere det i bagen? Jeg synes særlig tauet har en tendens til å vikle seg inn i alt mulig, uansett hvor pent det blir lagt sammen og knyttet rundt! 

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke barn, så det er heldigvis ikke noe problem :fnise: dere som har det i bag, hvordan organiserer dere det i bagen? Jeg synes særlig tauet har en tendens til å vikle seg inn i alt mulig, uansett hvor pent det blir lagt sammen og knyttet rundt! 

Derfor vi gikk over til verktøykasse :)  (og er jo verktøyet hans ;) )høres kanskje litt usexy ut, men praktisk - de har flere ulike rom, og er laga sånn at når en åpner den så ser en alt innholdet enkelt. Så mye mer praktisk enn å rote rundt i den bag'en vi hadde før. Alt holder seg på sin plass liksom :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes en verktøykasse lang nok til å holde piskene da :fnise: Men de kan vi nå alltids finne plass til et annet sted.

Skrevet

Liker ideen om verktøykasse 😊

Anonymkode: 549d2...576

Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det finnes en verktøykasse lang nok til å holde piskene da :fnise: Men de kan vi nå alltids finne plass til et annet sted.

Vet noen bruker sånne holdere for fluefiskestenger til lengre pisker, men det har vi ikke hatt behov for selv. :) Bruker mest floggere og kortere - øhm - "slagredskaper". Men mener selv ridepisken får plass, som er den lengste vi har.

Kasser finnes i mange ulike størrelser og fasonger da. Ta en titt hos en jervarehandel, biltema el.l. Finnes kasser på hjul, med trillehåndtak, skuffer, osv :) Den vi har nå er en "klassisk verktøykasse" i metall, men er nok ekstra lang - aner ikke hvor han har kjøpt den, men kan sikkert spørre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...