AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Vi har det siste året begynt å utforske BDSM og plutselig har det kommet myye leker og utstyr inn i huset, det er ikke plass i nattbordskuffen lenger Cuffs, tau, pisker osv tar endel plass... Per nå har vi tømt en av oppbevaringsskuffene under senga og lagt det der, men det er litt plundrete å få tak i siden hele skuffen da må draes ut og det er ikke såå myye gulvplass... Hvordan oppbevarer dere sånne ting? Anonymkode: 610f9...052
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Verktøykiste nederst i klesskapet - med hengelås på, sånn for sikkerhets skyld. Anonymkode: 5d9bf...b07 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Vi har alt i en bag innerst i klesskapet. Kjekt at det står klart til å ta med når vi brått får lyst på en natt på hotell.... :-) Og barna har forbud mot å gå inn på vårt soverom! Sånn i tilfelle noe har blitt liggende og slenge. Anonymkode: 3a0bb...a2a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Jeg sliter med akkurat det samme, haha. Er singel og har en del leketøy + BDSM ting barna IKKE bør se! Har alt i en bag innerst i skapet men er redd de snoker altså. Hm.. Gjerne komme med tips Anonymkode: 5e67a...b65
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Vi har ikke barn, så det er heldigvis ikke noe problem dere som har det i bag, hvordan organiserer dere det i bagen? Jeg synes særlig tauet har en tendens til å vikle seg inn i alt mulig, uansett hvor pent det blir lagt sammen og knyttet rundt! Anonymkode: 610f9...052
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke barn, så det er heldigvis ikke noe problem dere som har det i bag, hvordan organiserer dere det i bagen? Jeg synes særlig tauet har en tendens til å vikle seg inn i alt mulig, uansett hvor pent det blir lagt sammen og knyttet rundt! Anonymkode: 610f9...052 Derfor vi gikk over til verktøykasse (og er jo verktøyet hans )høres kanskje litt usexy ut, men praktisk - de har flere ulike rom, og er laga sånn at når en åpner den så ser en alt innholdet enkelt. Så mye mer praktisk enn å rote rundt i den bag'en vi hadde før. Alt holder seg på sin plass liksom Anonymkode: 5d9bf...b07 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 Jeg tror ikke det finnes en verktøykasse lang nok til å holde piskene da Men de kan vi nå alltids finne plass til et annet sted. Anonymkode: 610f9...052
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Liker ideen om verktøykasse 😊 Anonymkode: 549d2...576
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det finnes en verktøykasse lang nok til å holde piskene da Men de kan vi nå alltids finne plass til et annet sted. Anonymkode: 610f9...052 Vet noen bruker sånne holdere for fluefiskestenger til lengre pisker, men det har vi ikke hatt behov for selv. Bruker mest floggere og kortere - øhm - "slagredskaper". Men mener selv ridepisken får plass, som er den lengste vi har. Kasser finnes i mange ulike størrelser og fasonger da. Ta en titt hos en jervarehandel, biltema el.l. Finnes kasser på hjul, med trillehåndtak, skuffer, osv Den vi har nå er en "klassisk verktøykasse" i metall, men er nok ekstra lang - aner ikke hvor han har kjøpt den, men kan sikkert spørre Anonymkode: 5d9bf...b07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå