Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #1 Del Skrevet 14. oktober 2004 Lurer på hva det koster å vaksinere hunden pr. gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 14. oktober 2004 #2 Del Skrevet 14. oktober 2004 Prisen varierer veldig fra klinikk til klinikk så det enkleste er å ta en ringerunde til de nærmeste. Kan være greit å sjekke. Vi fant ut at vi kunne spare 250,- ved å dra litt lengre unna enn den nærmeste, men nå bor vi i Oslo da, og kan velge og vrake mellom klinikker uten at det blir så veldig langt å dra. (maks 15-20 min med bil og vi kan velge mellom 7 forskjellige klinikker) Men en snittpris ligger vel på ca 500,- tenker jeg. Men da finner du de som er mye billigere og de som er mye dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 14. oktober 2004 #3 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kommer vel ann på hva slag vaksiner også? For "vanlig" vaksinasjon tror jeg at jeg betaler ca 350. Men rabies-vaksinasjon er "ganske dyrt" i oppstarten, etter det jeg husker, og da må man også ta blodprøve, etter en viss tid, og sende for analyse. Men når man først har "kommet igang" med den, går det omtrent "for det samme", når man tar de andre vaksinene (men det er vel ikke så mange som tar rabies-vaksier? Men snuppeluppa mi får...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå