Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du gikk på date med en du traff på nettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg prøver å finne lykken på nettdating. Så når jeg tar kontakt med noen så vil de vite så mye urelevant ting hvorfor?

Jeg er utolmodig å vil på date med engang. Men slik er ikke de jentene jeg chatter med.

Jeg tenker jo fortere jeg treffer de jo fortere får jeg avklart om det er noe å samle på. Man vil jo alltid vise seg fra sine beste sider.

I tilleg har jeg hørt det er mye falske profiler kun så nettstedet kan tjene mer penger på å sløse tiden til folk.

Hvor mye å hva trenger jenter å vite før det går ann å gå på date? forstår ikke helt hva som er problemet.

Anonymkode: 01988...245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De siler. De fleste jenter blir lesset ned med meldinger, hvis de skulle dratt på date med alle som sender melding ville det ikke blitt tid til stort annet. 

Anonymkode: ac1ac...6cb

• Liker 5
Skrevet

Jeg var litt i samme båt som deg, ble fort lei av de samme chattene om og om igjen. Ville derfor helst ha date så fort som mulig. Men fant plutselig en som jeg hadde mye til felles med, og vi pratet stort sett litt hver dag i 2-3 uker før vi var på første date. Og derfra gikk det veldig fort.

Anonymkode: b2927...169

Skrevet

Pratet såvidt litt med en i 5-6 dager, så møttes vi. Det gikk veldig bra :-) 

Anonymkode: a3fab...287

Skrevet

Jeg vil overhodet ikke treffe folk så snart som mulig. Jeg vil lære mer om dem før vi møtes. Så for meg er det uaktuelt å treffe noen før vi har snakket sammen i minst et par uker. 

Anonymkode: 0f3af...b52

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan treffes med en gang jeg føler jeg kan prate med personen og vi har litt felles interesser og ting å snakke om. Har truffet en fyr etter å ha pratet med han i noen timer på Tinder, men det går ofte noen dager før første invitasjon til et møte.

Skrevet

Jeg møtte tre stk etter å ha snakket sammen noen uker først. Synes det var greit å finne ut om vi har noe til felles før vi eventuelt skulle møtes. Jeg hadde mange matcher, så om jeg skulle ha møtt alle sammen etter kort tid så hadde jeg ikke hatt tid til annet. 

Skrevet

Et par uker. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det lengste jeg har pratet med noen er to uker. Det korteste er en times tid før vi ble enige om å møtes til lunsj dagen etter. Stort sett har jeg ikke pratet med folk lengre enn tre-fire dager før vi har avtalt treff.

Anonymkode: 13198...89e

Skrevet

Jeg ønsker å vite en del om vedkommende før vi møtes, men hvor lang tid det tar før jeg møter noe kommer an på hvor lett "chatten" flyter, og hvor raskt jeg føler at dette er noen jeg har lyst til å møte. kan være fra 3-4 dager til 2-3 uker.

Anonymkode: cf0cf...f66

Skrevet

Jeg foretrekker også å treffe tinder daten rimelig fort. Gjerne etter ca en uke. Man må først finne ut om man har noe til felles osv. Min erfaring er at jo tidligere møte (innen rimelighetens grenser) jo fortere finner man ut om man har noe å bygge videre på. 

Jeg chattet med en fyr i 4-5 uker og vi snakket på telefonen. Men når vi møttes var det overhode ikke noe kjemi! Så for å ikke kaste bort tiden på noe som aldri blir treffer jeg heller noen før enn etter 😄

• Liker 1
Skrevet

to til tre meldinger frem og tilbake så på date, skjermkjemi er ikke lik ekte kjemi. Gikk dog tre uker med min nåværende samboer pga jeg var i utlandet når vi først startet å snakke ;)

Skrevet

Det tok 2.5 måned fra jeg startet å skrive med min mann til vi faktisk møttes. Vi skrev en ukes tid så begynte vi å ringe hverandre også, for å få et mer riktig inntrykk av personlighet og kjemi,  så pratet vi ofte og lenge så når vi først møttes var det som vi hadde kjent hverandre lenge og var veldig trygge på hverandre. Vi ble kjærester etter bare en uke siden vi "kjente" hverandre så godt, og i dag er vi samboere :) 

For meg var det ikke spørsmålene og tingene i seg selv som var så viktig å vite eller snakke om men kjemien og det å se hvor komfortable man kan være. Selvom jeg ikke bryr meg om hvordan frukt han liker så kunne jeg spørre om det om det falt meg inn og jeg hadde frukt i tankene, bare for å på en måte snakke det jeg tenker på selvom det er helt random og få svar random noe som vil vise for meg om vi har trygg kjemi og kan si hva vi føler for uten å måtte overtenke og det er viktig for meg i relasjoner. Alle spørsmålene var altså mest for å sjekke perspnlighets match, verdier og kjemi, ikke alltid spørsmålet i seg selv betyr så mye når man snakker så mye sammen over lang tid. 

Anonymkode: 81121...a17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...