Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok to tester for tre dager siden som den under og begge var soleklare positive, mye mer enn testen på bildet (begge strekene var like sterke). Det var påminnelsen. Så tok jeg er clearblue i går som sa "ikke gravid"! To uker siden eggeløsning på søndag i følge en kalkulator. Sitter her livredd nå... Kan det være at CB testen ble tatt for tidlig og derfor viste negativ? Kan jeg ha mistet? :( Venter mensen på onsdag hvis det har noe å si? 

image.png

Anonymkode: 128b1...2f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage??

Anonymkode: 1fdb6...ba9

• Liker 2
Skrevet

Hmm så rart! I og me at du tok 2 tester som var veldig positive før clearbluen, så er det jo rart om det skulle vært noe galt med begge 2. Kan du ha tatt clearbluen når du hadde for utvannet urin da? Og i og me at du skriver du har ikm på onsdag, så synes jeg du har begynt å testa tidlig. 

Testa ikke før dagen etter ikm jeg. Og fikk positiv til mitt store sjokk! hadde ikke hatt så veldig sterke streker på billigtestene, men de var positive. Så etter et par dager og 8 positive billigtester, kjøpte jeg en clearblue. Og den ble selvfølgelig positiv.

Anonymkode: 3cb24...c77

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange tråder skal du lage??

Anonymkode: 1fdb6...ba9

Har laget en i denne kategorien og en i en annen kategori fordi det er aktuelt for begge. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm så rart! I og me at du tok 2 tester som var veldig positive før clearbluen, så er det jo rart om det skulle vært noe galt med begge 2. Kan du ha tatt clearbluen når du hadde for utvannet urin da? Og i og me at du skriver du har ikm på onsdag, så synes jeg du har begynt å testa tidlig. 

Testa ikke før dagen etter ikm jeg. Og fikk positiv til mitt store sjokk! hadde ikke hatt så veldig sterke streker på billigtestene, men de var positive. Så etter et par dager og 8 positive billigtester, kjøpte jeg en clearblue. Og den ble selvfølgelig positiv.

Anonymkode: 3cb24...c77

Takk for svar! Ja det kan hende for tok den rundt middagstider. Skal til legen på tors så får nok den endelige dommen der. Uff, får krysse fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...