Gå til innhold

Har jeg usunne interesser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg si at jeg er en mann som er midten i 30-åra. Saken er at når jeg ute på byen og sitter drikker kaffe på kjøpesenter så er det dere jenter jeg ser på. Nei, det er ikke utseende, men hvordan dere er kledd. Når jeg ser på dere alt fra hva slags sko, skjørt/bukser, topper, gensere dere bruker osv. Åja, jeg syns dere  bruker mye fine klær når jeg ser på dere går rundt omkring både inne og ute. Og etter en stund at jeg har sett nok må jeg innom noen klesbutikker før jeg setter i bilen å reiser hjemover.

Jeg må innrømme at jeg har veldig lyst til å kjøpe de klærne jeg ser og finner på min vei før jeg riser hjem igjen, men jeg får ikke meg til å gjøre det. For ellers så vil jeg havne med et klesskap fult av klær som jeg ikke har bruker. For bruker jeg de så blir jeg stemplet transevsit eller noe i den gaten.  Hva mener du jeg skal gjøre? Er det usunn interesse jeg har? Jeg har ikke lyst til å slutte med å se på dere jenter hvordan dere går kledd og hva dere bruker klær. Ja jeg er kanskje litt moteintresert, men er det noe mer? Og jeg vet heller ikke om jeg skal kjøpe meg klær som dere bruker. 
Skal legge til at jeg er heterofil, har ikke kjæreste ( på fem år), men kanskje en usunn interesse.

Jeg har ikke snakket noen om dette her, så derfor skriver jeg for å få SERIØSE tilbakemelding på dette.

Hva skal jeg gjøre???

PS!Jeg forventer Seriøse svar på dette.

Anonymkode: 333bc...fa5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Trolletrine
Skrevet

Spiller det noen rolle hva andre mener? Du plager tydeligvis ingen med dette, og du koser deg jo, så da er det vel bare å fortsette i samme tralten;-)

Skrevet

Mange menn liker å kle seg i kvinneklær, av forskjellige årsaker

Anonymkode: dd1ca...a6b

• Liker 1
Skrevet

Egentlig syns jeg at det er litt rart at vi har utviklet oss til at kvinner kan bruke bukser uten at noen stusser ved det, selv om det før i tida var et mannsplagg. Mens menn som går i kjoler og skjørt "er" enten homofil, bifil eller transe. Dumt at det ikke skal være lik åpenhet begge veier. 

Jeg ser ikke hva som kan være usunt med denne interessen, annet enn for lommeboken din kanskje. Det er vel heller tanker fra omverdenen du er redd for, og det forstår jeg veldig godt. Man skulle tro det var en grei sak å skille seg ut i dag, men i virkeligheten er det faktisk ikke så lett uten at man blir klassifisert som noe rart. Om dette  betyr noe mer enn bare en interesse for mote må du jo vurdere selv, du kjenner deg selv bedre enn oss. At en mann liker kjoler betyr ikke at han er homofil. Er en kvinne lesbisk om hun bruker en hettegenser fra manneavdelingen? Det kan hun være, men det er jo individuelt og ikke avgjørende av klærne hennes. Det er hva hun tenner på og tiltrekkes av som avgjør det. 

Gjør det som gjør deg glad. Det er det viktigste, det er jo du som lever ditt liv. 

Anonymkode: dd796...37e

• Liker 1
Skrevet

Moteinteresse er jo overhodet ingen usunn interesse :) Hvordan er det når du ser på hvordan gutter kler seg da, eller blir ikke "guttemote" like interessant? Uansett så syns jeg ikke du skal nekte deg selv dette. Det er fullstendig uskyldig! Kjøp deg de klærne du vil og gå med de når og hvor du føler for. Klart det er lett for meg å si.. Men det viktigste er at du gjør det DU har lyst til! Det er neppe den eneste heterofile gutten som synes dette er interessant :) 

• Liker 1
Skrevet

Nei, du har ikke usunne interesser.

Du liker å komme deg litt ut, ta en kaffe og du er intressert i mote. Ikke det minste usunt. :)

Hvis du skulle ønske å kjøpe noen fine plagg og ta dem på, så er det ikke usunt, det heller.

Det som er usunt er hvis du lar andre mennesker som ikke har noe med det, undertrykke deg. Så det bør du ikke.

Hygg deg videre med interessen din for klær. Du hadde sikkert egnet deg utmerket som innkjøper for en kleskjede... ;)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...