AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Noen som har levd i sølibat? Jeg og min partner har 2 barn sammen. Jeg ønsker ikke flere barn. Vi kommer ikke til enighet når et kommer til prevensjon. Partneren min er imot det meste av personlige grunner. Jeg kan ikke risikere graviditet så ønsker kun å bruke kondom + piller. Dvs dobbel prevensjon. Men slik ting er pr idag så blir det visst sølibat. Erfaring? Jeg har lav seksualdrift, men er jo litt trist. Ønsker ikke å slå opp,jeg vurderer sterilisering, men er veldig usikker og har ikke råd. Anonymkode: 3a2d0...fdd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Skjønner ikke helt hva du mener. Du ønsker å bruke p-piller + kondom, og det blir sølibat fordi han ikke vil bruke kondom? Anonymkode: 04a55...b83
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har levd i sølibat? Jeg og min partner har 2 barn sammen. Jeg ønsker ikke flere barn. Vi kommer ikke til enighet når et kommer til prevensjon. Partneren min er imot det meste av personlige grunner. Jeg kan ikke risikere graviditet så ønsker kun å bruke kondom + piller. Dvs dobbel prevensjon. Men slik ting er pr idag så blir det visst sølibat. Erfaring? Jeg har lav seksualdrift, men er jo litt trist. Ønsker ikke å slå opp,jeg vurderer sterilisering, men er veldig usikker og har ikke råd. Anonymkode: 3a2d0...fdd Jeg tror du burde ta å sjekke hva sølibat faktisk er.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva du mener. Du ønsker å bruke p-piller + kondom, og det blir sølibat fordi han ikke vil bruke kondom? Anonymkode: 04a55...b83 Han ønsker ingen prevensjon. Det går jeg ikke med på. Derfor må vi avstå fra sex. Og alt relatert. Anonymkode: 3a2d0...fdd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Et øyeblikk siden, Aegon Targaryen skrev: Jeg tror du burde ta å sjekke hva sølibat faktisk er. Hva mener du jeg ikke forstår?? Anonymkode: 3a2d0...fdd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker ingen prevensjon. Det går jeg ikke med på. Derfor må vi avstå fra sex. Og alt relatert. Anonymkode: 3a2d0...fdd Oi, hvorfor det? o_O Han går nok med på å bruke prevansjon når han har gått lenge nok uten sex.. Anonymkode: 04a55...b83
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du jeg ikke forstår?? Anonymkode: 3a2d0...fdd Vel om jeg forstår deg riktig så tror du at det er sølibat om du har ekstra mye prevensjon. Er selvsagt mulig jeg missforstod hva du skrev.
Gjest Nordavind Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 Levde i ufrivillig sølibat i litt over 3 år Kjedelige saker.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, hvorfor det? o_O Han går nok med på å bruke prevansjon når han har gått lenge nok uten sex.. Anonymkode: 04a55...b83 Nei. Han trenger ikke sex. Sær type. Han har fått en eller annen overbevisning om at det er sååå galt å tukle med naturen. Anonymkode: 3a2d0...fdd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 3 minutter siden, Aegon Targaryen skrev: Vel om jeg forstår deg riktig så tror du at det er sølibat om du har ekstra mye prevensjon. Er selvsagt mulig jeg missforstod hva du skrev. Ja, du misforstod fullstendig Anonymkode: 3a2d0...fdd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #11 Skrevet 12. februar 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: Levde i ufrivillig sølibat i litt over 3 år Kjedelige saker. Hvordan takla du det? Jeg er ikke 30 engang så det kan bli noen lange år før døden. Anonymkode: 3a2d0...fdd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Han trenger ikke sex. Sær type. Han har fått en eller annen overbevisning om at det er sååå galt å tukle med naturen. Anonymkode: 3a2d0...fdd Oi. Kanskje han endrer mening etter hvert. Jeg ville tatt en alvorsprat med ham. Si at du ønsker et aktivt sexliv med ham, og at siden dere ikke skal ha flere barn, er dere faktisk nødt til å bruke prevensjon. Hvis han ikke går med på dette, så må du nok tenke i andre baner.. Det går sikkert greit å leve i sølibat en liten stund, men jeg tror du kommer til å gå på veggene når tiden går.. Anonymkode: 04a55...b83
visp Skrevet 12. februar 2016 #13 Skrevet 12. februar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har levd i sølibat? Jeg og min partner har 2 barn sammen. Jeg ønsker ikke flere barn. Vi kommer ikke til enighet når et kommer til prevensjon. Partneren min er imot det meste av personlige grunner. Jeg kan ikke risikere graviditet så ønsker kun å bruke kondom + piller. Dvs dobbel prevensjon. Men slik ting er pr idag så blir det visst sølibat. Erfaring? Jeg har lav seksualdrift, men er jo litt trist. Ønsker ikke å slå opp,jeg vurderer sterilisering, men er veldig usikker og har ikke råd. Anonymkode: 3a2d0...fdd Nå høres jo typen din utrolig rar ut som bryr seg med hva slags prevensjon du bruker men hva med sterilisering?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #14 Skrevet 12. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi. Kanskje han endrer mening etter hvert. Jeg ville tatt en alvorsprat med ham. Si at du ønsker et aktivt sexliv med ham, og at siden dere ikke skal ha flere barn, er dere faktisk nødt til å bruke prevensjon. Hvis han ikke går med på dette, så må du nok tenke i andre baner.. Det går sikkert greit å leve i sølibat en liten stund, men jeg tror du kommer til å gå på veggene når tiden går.. Anonymkode: 04a55...b83 Lov å håpe, men jeg tror ikke det. I mine øyne blir dette som å si "la oss slutte å være kjærester, la oss være venner istedet". Jeg takler det visst dårligere enn først antatt. Andre baner? Jeg forstår ikke. Vi har vært sammen i mange år og nå dette. Han leser endel på rare sider på internett. Tror han er hjernevasket. Anonymkode: 3a2d0...fdd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #15 Skrevet 12. februar 2016 16 minutter siden, visp skrev: Nå høres jo typen din utrolig rar ut som bryr seg med hva slags prevensjon du bruker men hva med sterilisering? Tenker på det. Men pga min helse er det fare for komplikasjoner. Selvom det er et lite inngrep. Han gidder jo ikke Mener det er å tukle med naturen. Men å ta medisiner eller la seg operere på andre måter er liksom helt greit. Gikk nettopp opp for meg at livet er over. Anonymkode: 3a2d0...fdd
visp Skrevet 12. februar 2016 #16 Skrevet 12. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker på det. Men pga min helse er det fare for komplikasjoner. Selvom det er et lite inngrep. Han gidder jo ikke Mener det er å tukle med naturen. Men å ta medisiner eller la seg operere på andre måter er liksom helt greit. Gikk nettopp opp for meg at livet er over. Anonymkode: 3a2d0...fdd Høres ut som om det er større problemer her enn prevensjon. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #17 Skrevet 12. februar 2016 Et øyeblikk siden, visp skrev: Høres ut som om det er større problemer her enn prevensjon. Et øyeblikk siden, visp skrev: Høres ut som om det er større problemer her enn prevensjon. Nei. Igrunn ikke. Men for meg knytter sex bånd. Ser ikke hensikten med nærhet om det skal være halvveis. Anonymkode: 3a2d0...fdd
visp Skrevet 13. februar 2016 #18 Skrevet 13. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Igrunn ikke. Men for meg knytter sex bånd. Ser ikke hensikten med nærhet om det skal være halvveis. Anonymkode: 3a2d0...fdd Ja, selvfølgelig knytter sex bånd men du skriver over her at du tror partneren din er hjernevasket og har fått mye rart for seg. Derfor ser det ut til at problemene er litt mer omfattende enn kondom vs P-piller liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #19 Skrevet 13. februar 2016 Et øyeblikk siden, visp skrev: Ja, selvfølgelig knytter sex bånd men du skriver over her at du tror partneren din er hjernevasket og har fått mye rart for seg. Derfor ser det ut til at problemene er litt mer omfattende enn kondom vs P-piller liksom. Ja. Det er klart. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er bekymret oppi det hele... Han blir aggressiv hvis jeg tar det opp..hadde en het krangel istad. Jeg er selvfølgelig problemet. Anonymkode: 3a2d0...fdd
Gjest Nordavind Skrevet 13. februar 2016 #20 Skrevet 13. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan takla du det? Jeg er ikke 30 engang så det kan bli noen lange år før døden. Anonymkode: 3a2d0...fdd Vel. Taklet det ganske ok etterhvert. Tar man en lang nok pause så forsvinner faktisk lysten litt. Og litt prestasjonsangst opparbeides..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå