Parrot Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Jeg er sjeldent ute, kun på jobb og butikker. Jeg er også på messer av og til. Jeg treffer mange kjekke menn på jobben, en virkelig flott fyr sa hei til meg, men jeg ble helt satt ut. Men det er kun et hei, også ser jeg de sjeldent igjen. Er en stor bedrift med 300 ansatte. Hvordan treffer man potensielle partnere? Hvordan komme i snakk med noen? mange møter folk på byn osv, men jeg drikker ikke og fester ikke, derav lite sånt på meg. På messene jeg er på er det mange flotte menn med samme interesse som meg, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Kan ikke bare gå bort til noen og si "hei, du er så sykt kjekk" osv.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Har du ingen hobbier eller interesser? Hva gjør du når du ikke jobber da? Det er jo gjerne her man treffer folk. Om det er sport eller hobbier, så vil man dele interesse. Denne interessen fører kanskje til at man finner et forum eller lignende for felles interesser. Innimellom så har man treff ol via forumet, og man treffer da nye folk. Anonymkode: 6db58...dff 1
Parrot Skrevet 12. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ingen hobbier eller interesser? Hva gjør du når du ikke jobber da? Det er jo gjerne her man treffer folk. Om det er sport eller hobbier, så vil man dele interesse. Denne interessen fører kanskje til at man finner et forum eller lignende for felles interesser. Innimellom så har man treff ol via forumet, og man treffer da nye folk. Anonymkode: 6db58...dff Sånn jeg traff min eks, var på et forum for samme interesse som meg. Men det ble et langdistanseforhold, veldig slitsomt.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Men ikke dermed sagt at neste mann bor langt pokker i vold Hobbyer og interesser er jo den støre arenaen for å treffe folk. Spiller ingen rolle hva slags kjønn disse folkene har. De har jo uansett venner, og de har igjen venner. Bare vær åpen for alle mennesker du møter uansett hvem de er. Anonymkode: 6db58...dff 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #5 Skrevet 13. februar 2016 16 timer siden, Parrot skrev: Jeg er sjeldent ute, kun på jobb og butikker. Jeg er også på messer av og til. Jeg treffer mange kjekke menn på jobben, en virkelig flott fyr sa hei til meg, men jeg ble helt satt ut. Men det er kun et hei, også ser jeg de sjeldent igjen. Er en stor bedrift med 300 ansatte. Hvordan treffer man potensielle partnere? Hvordan komme i snakk med noen? mange møter folk på byn osv, men jeg drikker ikke og fester ikke, derav lite sånt på meg. På messene jeg er på er det mange flotte menn med samme interesse som meg, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Kan ikke bare gå bort til noen og si "hei, du er så sykt kjekk" osv. Du som kvinne har det jo meget lett sånn sett ...gå ut på byen i helgene ..du trenger ikke gjøre så mye eller ta initiativ. Samme på nettdating f.eks ... Det der er kun en forståelig problemstilling om man er mann ...er det virkelig slik at alle jentene er opptatte? ...mhm kan virke slik mesteparten av tiden. Anonymkode: 82906...f57 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du som kvinne har det jo meget lett sånn sett ...gå ut på byen i helgene ..du trenger ikke gjøre så mye eller ta initiativ. Samme på nettdating f.eks ... Det der er kun en forståelig problemstilling om man er mann ...er det virkelig slik at alle jentene er opptatte? ...mhm kan virke slik mesteparten av tiden. Anonymkode: 82906...f57 For å være ærlig så er det lettere for menn (er mann selv). Kvinner har i de fleste situasjoner muligheten til å velge mellom de menn hun har foran seg (altså, de menn som tar kontakt med henne). Oss menn som oftest tar initiativ derimot, vi får velge nøyaktig det vi vil ha. High risk, high reward. Mange som kanskje lener seg mot den sikre vei til kjærlighet, men for meg gjelder det å risikere noe for å få det beste. Anonymkode: 64efb...677 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: For å være ærlig så er det lettere for menn (er mann selv). Kvinner har i de fleste situasjoner muligheten til å velge mellom de menn hun har foran seg (altså, de menn som tar kontakt med henne). Oss menn som oftest tar initiativ derimot, vi får velge nøyaktig det vi vil ha. High risk, high reward. Mange som kanskje lener seg mot den sikre vei til kjærlighet, men for meg gjelder det å risikere noe for å få det beste. Anonymkode: 64efb...677 Intet som hindrer en kvinne i å ta initativ heller ...hvem tror du har høyest success rate av kvinner og menn som tar initaitiv? Anonymkode: 82906...f57 3
Parrot Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2016 Takk for gode svar! og er glad som regel mannen tar intinativ, det er jeg glad for. veldig tøft gjort av menn, synes jeg da.
Ben24 Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 Har samme problemet selv. Det finnes jo ikke ordentlige sosiale anledninger for folk som ikke drikker. Begynner helt ærlig å bli lei av ensomheten og hvor lite jeg kommer på for å løse det. Finner bare andre menn i hobbyene mine. Kan ikke bare gå og snakke med damer hvor som helst heller med hensikt om å bli kjent, det vekker uinteresse... Snart så jeg flytter til USA for å se om det er lettere. Tuller ikke en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2016 den 14.58): Du som kvinne har det jo meget lett sånn sett ...gå ut på byen i helgene ..du trenger ikke gjøre så mye eller ta initiativ. Samme på nettdating f.eks ... Det der er kun en forståelig problemstilling om man er mann ...er det virkelig slik at alle jentene er opptatte? ...mhm kan virke slik mesteparten av tiden. Anonymkode: 82906...f57 Forskjell på å være interessert i noe enkel ligging vs noe mer og da har man det så absolutt ikke "meget lett". Anonymkode: f5aa8...4f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå