AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Det er en kjekk fyr som jobber samme sted som meg, men ikke i samme avdeling. Ser han ganske sjelden, men vi har noen felles bekjente. Har han som venn på Facebook, men tør ikke å skrive til han, vet ikke hva jeg skulle sagt. Han er singel, virker ganske forsiktig av seg, er ikke en sånn en som flørter mye selv om han ser veldig bra ut. Jeg har så lyst til å komme mer i kontakt med han, men så feiger jeg ut. Tenker at han er for pen for meg... Jeg synes ikke jeg er ikke så mye å se på, personlighetsmessig er jeg nok heller ikke noe for alle, men jeg får ganske lett venner, så jeg tror jeg ikke er så verst. Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å tørre å ta kontakt? Ville dere menn satt pris på at ei dame tok kontakt selv om hun ikke var superpen og slank? Anonymkode: 0b854...4dd
Parrot Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Så koselig og spennende! Jeg tror han ville satt pris på å høre fra deg, tenk så spennende! Du har ingenting å tape på dette: så send en beskjed, eller start med å like og kommentere på innleggene hans for å se om han svarer deg der. Slik at dere kommer i snakk, før dere snakker enda mer på private beskjeder osv. Hvis det ikke blir noe mer enn venner, så har du iallefall prøvd og fått en ny venn. Og ja, han kan kanskje få øynene opp for din flotte personlighet? Utseende er ikke hovedgrunnen til at man blir sammen med noen, innsiden er alltid viktigst. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 1 minutt siden, Parrot skrev: Så koselig og spennende! Jeg tror han ville satt pris på å høre fra deg, tenk så spennende! Du har ingenting å tape på dette: så send en beskjed, eller start med å like og kommentere på innleggene hans for å se om han svarer deg der. Slik at dere kommer i snakk, før dere snakker enda mer på private beskjeder osv. Hvis det ikke blir noe mer enn venner, så har du iallefall prøvd og fått en ny venn. Og ja, han kan kanskje få øynene opp for din flotte personlighet? Utseende er ikke hovedgrunnen til at man blir sammen med noen, innsiden er alltid viktigst. Han legger nesten aldri ut noe på Facebook, så jeg må finne en annen løsning. Jeg har det med å bli venner med gutter, tror det er litt fordi jeg nesten aldri tør å sende signaler som er annet enn vennskapelige, men med han her håper jeg at jeg kan få det til. Anonymkode: 0b854...4dd 1
Parrot Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han legger nesten aldri ut noe på Facebook, så jeg må finne en annen løsning. Jeg har det med å bli venner med gutter, tror det er litt fordi jeg nesten aldri tør å sende signaler som er annet enn vennskapelige, men med han her håper jeg at jeg kan få det til. Anonymkode: 0b854...4dd Jeg forstår. Vel da er det bare å sende en personlig melding (har ikke facebook, så vet ikke hvordan det fungerer), si at dere jobber sammen, dere kjenner blablabla sammen, og eventuelt om noe dere har til felles. Så ettehvert gi han et kompliment, da viser du en interesse.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 7 minutter siden, Parrot skrev: Jeg forstår. Vel da er det bare å sende en personlig melding (har ikke facebook, så vet ikke hvordan det fungerer), si at dere jobber sammen, dere kjenner blablabla sammen, og eventuelt om noe dere har til felles. Så ettehvert gi han et kompliment, da viser du en interesse. Har prata med han noen ganger, så jeg føler jeg må ha en eller annen grunn til å sende melding. Tror jeg må få noen av de vi kjenner begge to til å ha fest eller noe sånt. Det hadde vært lettere å prate litt mer med ham "tilfeldig". Anonymkode: 0b854...4dd 1
Parrot Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prata med han noen ganger, så jeg føler jeg må ha en eller annen grunn til å sende melding. Tror jeg må få noen av de vi kjenner begge to til å ha fest eller noe sånt. Det hadde vært lettere å prate litt mer med ham "tilfeldig". Anonymkode: 0b854...4dd Ja, det var en god ide! Men du kan jo alltids sende en melding og spørre hvordan det går? Håper han har en fin fredag osv. Det skader jo ikke, pluss du får da se om han svarer, og da slipper du styr med en fest som han kanskje ikke dukker opp på engang.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 10 minutter siden, Parrot skrev: Ja, det var en god ide! Men du kan jo alltids sende en melding og spørre hvordan det går? Håper han har en fin fredag osv. Det skader jo ikke, pluss du får da se om han svarer, og da slipper du styr med en fest som han kanskje ikke dukker opp på engang. Uhu, det tør jeg ikke 😨 Må ha noe kjøtt på beinet, tilfeldig småprat på melding tror jeg ikke at jeg får til. Da tar jeg heller bryet med å lure noen til å ha fest. Anonymkode: 0b854...4dd
Parrot Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uhu, det tør jeg ikke 😨 Må ha noe kjøtt på beinet, tilfeldig småprat på melding tror jeg ikke at jeg får til. Da tar jeg heller bryet med å lure noen til å ha fest. Anonymkode: 0b854...4dd Men du har jo ingenting å tape, husk det. Hva om den ene beskjeden førte til at dere ble sammen? Skriv til megnhva du har tenkt til å skrive, så skal jeg se om det er sendbart.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #9 Skrevet 13. februar 2016 17 timer siden, Parrot skrev: Men du har jo ingenting å tape, husk det. Hva om den ene beskjeden førte til at dere ble sammen? Skriv til megnhva du har tenkt til å skrive, så skal jeg se om det er sendbart. Jeg klarer ikke å komme på noe som ikke virker helt fjernt... Tror jeg hadde syntes det var ganske rart hvis en perifer bekjent hadde skrevet til meg uten at det var en ordentlig grunn til det. Jeg er kanskje litt gammeldags av meg, vil helst prate mer med han før jeg sender melding. Anonymkode: 0b854...4dd
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #10 Skrevet 13. februar 2016 Dersom han er veldig kjekk, og du er mindre attraktiv, så ville jeg droppet det. Han er ikke interessert. Sorry. Anonymkode: 54b53...aed
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #11 Skrevet 13. februar 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom han er veldig kjekk, og du er mindre attraktiv, så ville jeg droppet det. Han er ikke interessert. Sorry. Anonymkode: 54b53...aed Idiot, gå å legg deg! Anonymkode: 1a0ae...8a0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå