Gå til innhold

SUGING! - HASTER NÅ!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Hummels
Skrevet
7 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Men det spiller da ingen rolle om du er bi eller ikke? Jeg vet om gutter som er fullt hetero, men som ikke hadde hatt noe imot dette. Jeg trodde ikke dette hadde noe med legning å gjøre, men mer med hva en er komfortabel med og føler seg trygg på. Dette har med et hvert individ å gjøre. Jeg føler meg langt ifra klar til å begynne å gjøre slikt og syns hele greia virker utrolig skummelt og ekkelt. Det syns nødvendigvis ikke mange andre. 

Over: Jeg beklager om dette var personangrep, det var ikke meningen. Blir bare så utrolig provosert over folk som ikke klarer å vise medfølelse og skal gi folk dårlig samvittighet når de allerede sliter. 

Hvis det er ekkelt så må man jo finne noen man tenner på nok til at det blir deilig. 

Dessuten skjønner jeg ikke hva som er så jævlig med å suge noen? Er tross alt bare en kuk. Ikke noe giftig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Men det spiller da ingen rolle om du er bi eller ikke? Jeg vet om gutter som er fullt hetero, men som ikke hadde hatt noe imot dette. Jeg trodde ikke dette hadde noe med legning å gjøre, men mer med hva en er komfortabel med og føler seg trygg på. Dette har med et hvert individ å gjøre. Jeg føler meg langt ifra klar til å begynne å gjøre slikt og syns hele greia virker utrolig skummelt og ekkelt. Det syns nødvendigvis ikke mange andre. 

Over: Jeg beklager om dette var personangrep, det var ikke meningen. Blir bare så utrolig provosert over folk som ikke klarer å vise medfølelse og skal gi folk dårlig samvittighet når de allerede sliter. 

Jeg er helt enig med deg. Ingen skal presses til å gjøre noe de ikke ønsker å gjøre, ting de ikke er komfortable med.

Skrevet
6 minutter siden, Hummels skrev:

Hvis det er ekkelt så må man jo finne noen man tenner på nok til at det blir deilig. 

Dessuten skjønner jeg ikke hva som er så jævlig med å suge noen? Er tross alt bare en kuk. Ikke noe giftig.

Ikke så festlig hvis det er ost under forhuden vel. Bare som et eksempel på noe jævlig.

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
12 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Skjønte ikke helt hva du mente her, men om du trodde jeg kritiserte deg for personangrep så gjorde jeg ikke det. Jeg mente at jeg måtte kvele min egen lyst til å komme med et. :)

Åja, jeg trodde faktisk du mente at jeg kom med personangrep, men da så. Takk for oppklaring!

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
12 minutter siden, Hummels skrev:

Men skjønner du ikke det at alle ikke syns peniser er så jævla fine? Ja, det er bare en kuk, ikke noe giftig, men de ser da for svarte ikke bra ut heller. For ikke å snakke om hvor jævlig det er å ikke kunne puste ordentlig under prosessen av å ha den i munn, eller det faktum at dette er noe menn bruker til å urinere med. Jeg ville ikke likt å få piss i munn. 

Gjest Hummels
Skrevet
2 timer siden, Hottrio skrev:

Ikke så festlig hvis det er ost under forhuden vel. Bare som et eksempel på noe jævlig.

Bare å be grisen vaske seg hvis han forventer noe ;) 

1 time siden, The Lost Dreamer skrev:

Men skjønner du ikke det at alle ikke syns peniser er så jævla fine? Ja, det er bare en kuk, ikke noe giftig, men de ser da for svarte ikke bra ut heller. For ikke å snakke om hvor jævlig det er å ikke kunne puste ordentlig under prosessen av å ha den i munn, eller det faktum at dette er noe menn bruker til å urinere med. Jeg ville ikke likt å få piss i munn. 

Kan aldri ha sex med menn heller da hvis peniser er så stygge. Aldri bli slikket selv for kan ikke forvente det av noen som ikke får noe tilbake. Aner dere ikke hvilken nytelse dere går glipp av? Jaja ikke mitt problem det. 

Skrevet

Som allerede nevnt her, TS, si at du ikke har lyst. Å gjøre noe du ikke er komfortabel med er ikke riktig. Om han ikke vil godta det, så dumper du svinet. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gikk det ? Hva endte du opp med ?

Skrevet
Den 12.2.2016 at 22.48, Hummels skrev:

Betyr det at din eneste begrensning på hva du er villig til å gjøre seksuelt sett, handler om hvor mye du tenner på partneren? 

Anonymkode: 9a9ae...2a9

Gjest Hummels
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at din eneste begrensning på hva du er villig til å gjøre seksuelt sett, handler om hvor mye du tenner på partneren? 

Anonymkode: 9a9ae...2a9

Nei ikke for meg, men noen kvinner er vel så kresne.

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 12.2.2016 at 21.58, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg hooker med en fyr og han er på vei hjem til meg nå! Han har hatt lyst til at jeg skal suge han en stund men jeg har ikke hatt lyst til dette da jeg er sinnsykt renslig av meg og jeg har ikke gjort dette før!!

Han er på vei til meg nå og er her om ikke alt for lenge, jeg har aldri sugd noen før men om jeg kommer opp i det!? hva faen gjør jeg?

Stresser sinnsykt nå, for jeg vet at han har blitt sugd før men jeg vet ikke hvordan dette gjøres!! hjelp meg!! :((

Anonymkode: fb34e...951

Hvordan gikk det på fredag, ts ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...