Gå til innhold

SUGING! - HASTER NÅ!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg hooker med en fyr og han er på vei hjem til meg nå! Han har hatt lyst til at jeg skal suge han en stund men jeg har ikke hatt lyst til dette da jeg er sinnsykt renslig av meg og jeg har ikke gjort dette før!!

Han er på vei til meg nå og er her om ikke alt for lenge, jeg har aldri sugd noen før men om jeg kommer opp i det!? hva faen gjør jeg?

Stresser sinnsykt nå, for jeg vet at han har blitt sugd før men jeg vet ikke hvordan dette gjøres!! hjelp meg!! :((

Anonymkode: fb34e...951

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg. Si at du ikke vil. Er han noe å samle på (noe jeg mistenker at han ikke er) så respekterer han det uten problem 

Anbefaler deg ærlig talt å avlyse hele besøket. 

• Liker 7
Skrevet

Bruk hender, ikke tenner, mye spytt, forskjellig rytme og "styrke". Han er mest sensitiv rundt hodet. 

Anonymkode: 5ef16...158

Skrevet

Hvis han så aboslutt må bli sugd kan han ta helgevasken først, hvis ikke får han nøye seg med ordinær sex.

Skrevet

Kanskje du skal vente med å suge han til du er klar for det?

Anonymkode: db61b...dca

• Liker 7
Skrevet

Samme AB som over. Glemte å si; om du ikke har lyst så gjør du det ikke. Det er helt greit! :)

Anonymkode: 5ef16...158

• Liker 3
Skrevet

Hvis du ikke vil, ikke oppfordre til det. Si at du ikke vil hvis det skulle komme til at han prøver seg.

Skulle det i verste fall ende med at du gjør det, så si det som det er, du har aldri gjort det før, og om han kan lære deg. Det vil han bare synes er søtt!

Men ikke gjør ting du ikke vil, derav ingenting å bekymre seg for.

• Liker 1
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Du skal ikke gjøre noe du er ukomfortabel med. Det er ikke riktig. Si sannheten til han; du er ikke klar/ønsker ikke gjøre dette

Gjest Hummels
Skrevet

Bare å suge han det vel? Vil ikke? Hvorfor får du en fyr hjem til deg som forventer suging da? Må du si i fra at du ikke vil før han kommer. 

Skrevet
1 minutt siden, Hummels skrev:

Bare å suge han det vel? Vil ikke? Hvorfor får du en fyr hjem til deg som forventer suging da? Må du si i fra at du ikke vil før han kommer. 

Har jeg sagt at han forventer det? Han har bare spurt meg før ;)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hummels skrev:

Hun kan si fra når faen hun vil. 

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Helt enig!!

• Liker 1
Skrevet

Bare si det som det er, at du ikke vil! Det må han bare respektere. Mannfolk altså.....

Skrevet (endret)

Du skal ikke gjøre noe du ikke vil. Får du en klump i magen av dette, så lar du være.

Jeg var der selv, ble tvunget til å få stappa pikken til en fyr inn i kjeften, da var jeg bare 14 år gammel og slet veldig med dette i ettertid. Så fikk jeg meg type og all of a sudden så var ikke dette et problem lengre. Klumpen i magen forsvant. Det føltes plutselig riktig å gjøre det. Og det vil du også føle den dagen det er riktig å gjøre det.

Kjære deg, vent til du føler deg klar! og respekterer han det ikke så be han ta seg en bolle, for nei betyr nei.

Endret av haze
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
14 minutter siden, Hummels skrev:

På tide å lære at kvinner også er mennesker og ikke er til for å suge menn. Hadde du likt å ha en jævla kukk i munnen din kanskje? Spiller ingen rolle om du er er gay eller ikke. 

Gjest Hummels
Skrevet
14 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Er vel bedre å si i fra før han kommer så han ikke trenger å komme. 

1 minutt siden, The Lost Dreamer skrev:

På tide å lære at kvinner også er mennesker og ikke er til for å suge menn. Hadde du likt å ha en jævla kukk i munnen din kanskje? Spiller ingen rolle om du er er gay eller ikke. 

Jeg er bisexsuel så ja det hadde jeg likt. 

Skrevet
2 minutter siden, Hummels skrev:

Er vel bedre å si i fra før han kommer så han ikke trenger å komme. 

*kveler personangrep*

• Liker 3
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Hummels skrev:

Men det spiller da ingen rolle om du er bi eller ikke? Jeg vet om gutter som er fullt hetero, men som ikke hadde hatt noe imot dette. Jeg trodde ikke dette hadde noe med legning å gjøre, men mer med hva en er komfortabel med og føler seg trygg på. Dette har med et hvert individ å gjøre. Jeg føler meg langt ifra klar til å begynne å gjøre slikt og syns hele greia virker utrolig skummelt og ekkelt. Det syns nødvendigvis ikke mange andre. 

Over: Jeg beklager om dette var personangrep, det var ikke meningen. Blir bare så utrolig provosert over folk som ikke klarer å vise medfølelse og skal gi folk dårlig samvittighet når de allerede sliter. 

Endret av The Lost Dreamer
Skrevet
12 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Nå må du ikke gjøre ham så opphisset her da... :fnise:

Skrevet
10 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Men det spiller da ingen rolle om du er bi eller ikke? Jeg vet om gutter som er fullt hetero, men som ikke hadde hatt noe imot dette. Jeg trodde ikke dette hadde noe med legning å gjøre, men mer med hva en er komfortabel med og føler seg trygg på. Dette har med et hvert individ å gjøre. Jeg føler meg langt ifra klar til å begynne å gjøre slikt og syns hele greia virker utrolig skummelt og ekkelt. Det syns nødvendigvis ikke mange andre. 

Over: Jeg beklager om dette var personangrep, det var ikke meningen. Blir bare så utrolig provosert over folk som ikke klarer å vise medfølelse og skal gi folk dårlig samvittighet når de allerede sliter. 

Skjønte ikke helt hva du mente her, men om du trodde jeg kritiserte deg for personangrep så gjorde jeg ikke det. Jeg mente at jeg måtte kvele min egen lyst til å komme med et. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...