AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Vi har forsøkt å få barn i mange år. Det har vært mange tårer og skuffelser hver måned. Men så har jeg en dott av en venninne som er besatt av å få barn nummer fem, og bare må klage over det. De har forsøkt i snart ett år og hun har det bare helt forferdelig. Både jeg, mennene våre og felles venninner bedt henne holde kjeft, for vi er lei av det. Det er så sårt å høre på gnålingen hennes om dette. De gangene vi avtaler å møtes, gir jeg henne beskjed om at jeg ikke orker å høre på babyprosjektet hennes, men likevel setter hun igang. Idag fikk jeg nok og bare sa farvel da hun begynte å snakke om dette. Hun er så stresset fordi yngstebarnet er snart 1,5år og hun ønsker ingen attpåklatt. Mannen hennes sa egentlig stopp etter barn nummer to, men hun er så fæl til å mase at han bare har gitt opp. Etter hendelsen idag har vi bestemt at vi tar en pause fra henne og mannen. Det er synd for mannen hennes er egentlig en fin fyr. Anonymkode: c088e...76e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Skal ikke hun få lov til å snakke om sitt liv og sine problemer? Hva slags diktator er du? Anonymkode: eeafc...305 6
Gjest O.G. Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Hva slags teit fyr er det hun er sammen med som ikke bare tok ansvar for lysten på kun 2 barn og skar for strengen?
Outlander Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Da var dere ikke noe god venner uansett. Temaet er sårt for deg, det skjønner jeg. Men det er noe som er viktig for henne, til tross for at hun allerede har 4 barn. MEN, jeg skjønner hvordan dette kan påvirke deg, så absolut best å bare ta avstand fra henne fremover. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Er så lei av sånne som deg som mener seg berettiget til å bestemme hva som er andres problemer! Begrav sjalusien din, hun har noe du ikke har, sånn er det bare. Sårt? Klart det, men hva om du aldri får barn? skal hun aldri nevne sine barn og gleder/sorger ifm det fordi du ikke har barn? Skal du vært bitter på alle med barn, alle som forsøker på et søsken, alle som er gravide osv fordi du ikke har barn selv? Livet går videre utenfor din lille barnløse hule, hodet ut av skallet sier jeg. og ftr så er jeg dessverre uten barn selv, men det er mitt problem, ikke resten av verden sitt Anonymkode: b6b0d...2bf 5
urenluren Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Kjipt gjort når hun vet hvor sårt emne dette er for deg, men du kan nesten ikke nekte henne å prate om at dette er trist for henne, kun fordi du har det verre. 2
Maleficenta Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke hun få lov til å snakke om sitt liv og sine problemer? Hva slags diktator er du? Anonymkode: eeafc...305 Det å ikke få barn nr FEM er ikke et reelt problem. Hva er greia med at hun vil ha så mange unger? 4 er da mer enn nok. Stakkars mannen hennes som klarte seg med to. Og det er faktisk hjerteløst av henne å klage over dette når hun vet at ts sliter med å få barn. 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det at hun ikke får lov, men ingen andre kommer til orde. Hun er besatt av å få barn, at selv andre venninner med barn og mannen hennes ber henne snakke om noe annet. Anonymkode: c088e...76e 6
Maleficenta Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 17 minutter siden, O.G. skrev: Hva slags teit fyr er det hun er sammen med som ikke bare tok ansvar for lysten på kun 2 barn og skar for strengen? Det er sant da.. men gjerne hun nekta han det da ..
Gjest O.G. Skrevet 12. februar 2016 #11 Skrevet 12. februar 2016 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Det er sant da.. men gjerne hun nekta han det da .. Hans kropp og hans beslutning.
Maleficenta Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Hans kropp og hans beslutning. Høres ut som han er litt av en tøffelhelt og at hun hersjer med han. 1
Gjest haze Skrevet 12. februar 2016 #13 Skrevet 12. februar 2016 Altså, jeg kan skjønne at dette er viktig for venninna hennes også videre, men hun er da ikke en diktator bare fordi hun synes det er sårt? Hallo i luken. Hun venninna burde jo ha såpass vett i hodet at hun lar være. Man kan da prate om andre ting, eventuelt prøve å støtte hverandre i begge retninger? Jeg hadde ikke klart å vært venninne med ei som alltid skulle trykke på mine sårbare knapper når hun attpåtil vet om dem.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #14 Skrevet 12. februar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke hun få lov til å snakke om sitt liv og sine problemer? Hva slags diktator er du? Anonymkode: eeafc...305 Det er lite sympatisk å klage over å ikke få barn nr. 5 til noen som er ufrivillig barnløs. Det forstår vel de aller fleste. Anonymkode: 077d5...a4e 10
Rosalie Skrevet 13. februar 2016 #15 Skrevet 13. februar 2016 Jeg er frivillig barnløs, og hadde gjort det samme som deg. Folk som bare syter, og ikke evner å se lenger enn egen nesetipp gir meg ingenting, og jeg kaster ikke bort tiden min på slike energisugere. 3
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2016 #16 Skrevet 13. februar 2016 11 timer siden, Maleficenta skrev: Høres ut som han er litt av en tøffelhelt og at hun hersjer med han. Jeg tenkte det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå