AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Hei. I morgen skal jeg til en ny øyebrynspesialist på et helt nytt sted, Eger skin Clinic. Jeg er ganske nervøs for at det ikke blir bra og at jeg ikke blir fornøyd. Har noen vært hos en som heter Noshan før? Noen som vil dele erfaringer? Anonymkode: 84dd2...cac
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. I morgen skal jeg til en ny øyebrynspesialist på et helt nytt sted, Eger skin Clinic. Jeg er ganske nervøs for at det ikke blir bra og at jeg ikke blir fornøyd. Har noen vært hos en som heter Noshan før? Noen som vil dele erfaringer? Anonymkode: 84dd2...cac Var ikke fornøyd med henne eller stedet. Kan anbefale annasmakeupworld., Anonymkode: c66fd...073 1
NamTo Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ikke fornøyd med henne eller stedet. Kan anbefale annasmakeupworld., Anonymkode: c66fd...073 Var det som var planen, men hun hadde ikke ledig time og det hastet denne gangen. Men var det ujevnt og dårlig, eller var det ingen forskjell fra hvordan de var før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå