Gå til innhold

la meg vite om jeg er urimelig, trenger en realitycheck...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet i noen mnd, men først nå de siste par ukene har det blitt etablert nok til at vi kan kalles kjærester. Veldig tidlig mao. Dessverre har vi ikke så mye tid sammen fordi vi har ulik jobbrytme. Han jobber i utebransjen. 

I dag forteller han meg at det kommer en venninne fra London i helgen. Og fordi hun kommer skal han ha nach etter han er ferdig på jobb. Jeg aner ikke om hun skal sove der eller hvem denne venninnen er. Kan godt hende de alltid kun har vært venner. Jeg fikk ikke til å spørre rundt det noe mer, hadde nok med å virke uberørt på telefonen.

Jeg har ikke noe problem med å forstå at han faktisk ikke har sagt det før, for vi er ikke ett par som spør om lov til ting. Han har strengt tatt heller ikke fått sjansen til å nevne det, da han fikk vite det i går.

Men likevel sitter jeg her og er sjalu, usikker, skuffa og irritert. Sjalu fordi, ja hvem er hun og hva er deres historie? Usikker fordi jeg lurer på om jeg satser på feil fyr. Jeg vet ikke om jeg kan akseptere at jeg ikke er førstepri hvis det er slik han kommer til å fortsette å være. Skuffa fordi jeg var så lykkelig rett for jeg snakka med han. Og irritert på meg selv for at jeg ikke kan ta ting mer chill.

Eller. Er det normalt å føle det slik jeg gjør?

Jeg har nemlig lyst til å si til han når vi møtes igjen. At det ikke føltes greit. Men så vet jeg at han er sånn free spirit person, så prøver ikke kvele han....

Anonymkode: 874a3...e5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du ikke være med på nach? Si at du syns det er fint å bli kjent med vennene hans og spørre om du også kunne få møte henne?

Jeg tror jeg hadde følt det på samme måte som deg. Jeg er ingen sjalu person, men i begynnelsen, når alt kan være litt usikkert og man ikke vet helt og vet ikke så mye om den ande osv, så hadde jeg også følt meg litt utenfor og usikker i en sånn setting. 

• Liker 5
Skrevet

Du er urimelig. Har du tanker om sånt, så spør jo du han hvordan han kjenner henne. Ærlig talt, du tør ikke spørre og istedet sitter du og krisemaksimerer?

Skrevet
6 minutter siden, Polly Ester skrev:

Kunne du ikke være med på nach? Si at du syns det er fint å bli kjent med vennene hans og spørre om du også kunne få møte henne?

Jeg tror jeg hadde følt det på samme måte som deg. Jeg er ingen sjalu person, men i begynnelsen, når alt kan være litt usikkert og man ikke vet helt og vet ikke så mye om den ande osv, så hadde jeg også følt meg litt utenfor og usikker i en sånn setting. 

Jeg kjører hjem fra familiebesøk og er hjemme rundt midnatt. Orker ikke på fest da :)

Skrevet
5 minutter siden, Silfen skrev:

Du er urimelig. Har du tanker om sånt, så spør jo du han hvordan han kjenner henne. Ærlig talt, du tør ikke spørre og istedet sitter du og krisemaksimerer?

Det passet ikke å spørre om det på tlf synes jeg. Jeg tør spørre, men vil ikke hvis det er å overreagere. Det jeg sjekker ut med dere nå. :)

Skrevet

Det er ikke å overreagere dersom du spør ut fra vennlig interesse. Det er å overreagere dersom du spør fordi du lager bilder i hodet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Du kan spørre han neste gang dere ses. Spør han om du kan få hilse på henne neste gang, da finner du ut om det er noe som skurrer. 

Anonymkode: 5f4c4...f72

Skrevet

Det er fort å bli sjalu og overanalysere. Skjønner at du føler litt på det, men tror ikke du skal være bekymra. Hadde de to hatt noe seg i mellom så tror jeg neppe han hadde fortalt at han skulle ha det nachet. 

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Jeg syns det var ganske fint av han å fortelle deg dette. Han er ærlig, og det er som oftest positivt

Skrevet

Inviterte ham deg med? 

Skrevet

Hei alle sammen. Takk for svar:) Forstår det slik på svarene at jeg kanskje overreagerer. For å si det sånn. Hadde neppe hatt problemer med det hvis vi var mer etablert. Han inviterte meg med på nach, men han skjønte nok at jeg ikke kom til å komme. Regner med hun skal sove der, så ville blitt crowded. 

Har en guffen følelse i dag også. Får snakket med han i dag da, så får vi se. Hater å føle meg usikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...