AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Ut på tur, og planen er blant annet å gå på show i Las Vegas - men hva i alle dager har man på seg på sånt? Merker at jeg ikke aner om det er ballkjole eller dongeri? Noen som har vært og kan si litt om hva folk hadde på seg? Anonymkode: 422d7...601
superdupermeg Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 I las vegas går folk i alt! Personlig har jeg gått for samme som på en helt vanlig kveld på byen hjemme:) 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Anything goes! Var der for fem år siden og det var alt mulig. Jeg ville brukt anledningen til å gå med noe jeg får brukt for sjelden hjemme, feks de største smykkene jeg har eller de kule skoene som føles litt over-the-top her, bare for å få brukt dem Anonymkode: 2b39f...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Tenkte å pakke med meg en enkel kjole og det mest prangende stasjet jeg har Da er jeg heldigvis ikke helt på jordet høres det ut som Anonymkode: 422d7...601
Miss Lucky Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 I vegas kler folk seg i alt fra hettegensere og caps til gallakjole. Selv ville jeg nok valgt en typisk party kjole, hæler og en fin veske. Spørs litt på hvilket show dere skal på da. vi har flere ganger opplevd å bli trekt til siden og fått byttet billettene våres til VIP billetter med seter i fronten fordi vi var "good looking" og showet skulle filmes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå