tussi680 Skrevet 14. februar 2016 #21 Del Skrevet 14. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du kan sitte på harde underlag nå i flere minutter uten å få noe vondt? Anonymkode: b7a26...c05 Ja synes da det. Det er ikke vondt der mer i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 14. februar 2016 #22 Del Skrevet 14. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du det fortsatt litt når du slutter stille i en lengre periode? Og når fikk du de smertene? Flere år tilbake? Anonymkode: b7a26...c05 Kjenner du det fortsatt litt når du slutter stille i en lengre periode? Og når fikk du de smertene? Flere år tilbake? Anonymkode: b7a26...c05 Nei, det gikk heldigvis over og smertene minsket gradvis, men det tok noen år som andre også sier her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 14. februar 2016 #23 Del Skrevet 14. februar 2016 Den 12.2.2016 at 17.07, AnonymBruker skrev: Hei, datt på en sånn hard flate for 2 mnd(tror jeg)tilbake og gjør fortsatt litt vondt den dag Idag. Ikke vært hos legen. Flere som har hatt same type smerte og hvor lenge varer dette? Anonymkode: b7a26...c05 Ja! Falt ned en glatt trapp for 3 år siden. Gikk til legen, men hun kunne ikke gjøre stort. Satt på en spesialpute med "hull" i i noen måneder etterpå (fra Enklere Liv). Kjente det godt et helt år etter fallet, og er noen ganger jeg fortsatt kjenner det når jeg sitter / reiser meg, altså 3 år etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #24 Del Skrevet 15. februar 2016 Sliter jo litt med helseangst også, og det blir ikke bedre av at jeg leser at halebeinsmertene kan komme av: Tumor or infection. Rarely, coccydynia is due to a tumor or infection in the coccyx area that puts pressure on the coccyx. Da hadde man vel hatt smerter hele tiden, eller hva sier dere? Hos meg kommer "smertene" når jeg bare sitter i en lengre periode i samme stilling, da kjenner jeg det når musklene strammes. Men ellers går alt fint Anonymkode: b7a26...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #25 Del Skrevet 16. februar 2016 Den 14.2.2016 at 17.38, Atea skrev: Nei, det gikk heldigvis over og smertene minsket gradvis, men det tok noen år som andre også sier her. Sliter jo litt med helseangst også, og det blir ikke bedre av at jeg leser at halebeinsmertene kan komme av: Tumor or infection. Rarely, coccydynia is due to a tumor or infection in the coccyx area that puts pressure on the coccyx. Da hadde man vel hatt smerter hele tiden, eller hva sier dere? Hos meg kommer "smertene" når jeg bare sitter i en lengre periode i samme stilling, da kjenner jeg det når musklene strammes. Men ellers går alt fint Anonymkode: b7a26...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #26 Del Skrevet 16. februar 2016 Den 14.2.2016 at 12.37, The Lost Dreamer skrev: Jeg var ganske så uheldig av meg på ungdomskolen, så jeg slo meg i halebeinet en gang i blant. Det ble til slutt så ille at jeg ikke kunne sitte ordentlig på rumpa. Jeg gikk rundt med smerter i opptil 3 år. Dessverre varer disse smertene lenge Sliter jo litt med helseangst også, og det blir ikke bedre av at jeg leser at halebeinsmertene kan komme av: Tumor or infection. Rarely, coccydynia is due to a tumor or infection in the coccyx area that puts pressure on the coccyx. Da hadde man vel hatt smerter hele tiden, eller hva sier dere? Hos meg kommer "smertene" når jeg bare sitter i en lengre periode i samme stilling, da kjenner jeg det når musklene strammes. Men ellers går alt fint Anonymkode: b7a26...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 16. februar 2016 #27 Del Skrevet 16. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter jo litt med helseangst også, og det blir ikke bedre av at jeg leser at halebeinsmertene kan komme av: Tumor or infection. Rarely, coccydynia is due to a tumor or infection in the coccyx area that puts pressure on the coccyx. Da hadde man vel hatt smerter hele tiden, eller hva sier dere? Hos meg kommer "smertene" når jeg bare sitter i en lengre periode i samme stilling, da kjenner jeg det når musklene strammes. Men ellers går alt fint Anonymkode: b7a26...c05 Du burde på ingen måte lese om helse relaterte ting på nett. Ofte ender man opp med å tro man har en dødelig sykdom. Det har jeg erfart mangen ganger. Dra til legen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #28 Del Skrevet 16. februar 2016 35 minutter siden, The Lost Dreamer skrev: 11-Du burde på ingen måte lese om helse relaterte ting på nett. Ofte ender man opp med å tro man har en dødelig sykdom. Det har jeg erfart mangen ganger. Dra til legen!!! Men hva tenker du om det spm jeg stilte deg? Er vel usannsynlig at det skjer? Og da hadde man vel hatt konstant vondt i halebeinet? Anonymkode: b7a26...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 16. februar 2016 #29 Del Skrevet 16. februar 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva tenker du om det spm jeg stilte deg? Er vel usannsynlig at det skjer? Og da hadde man vel hatt konstant vondt i halebeinet? Anonymkode: b7a26...c05 Det kan jeg dessverre ikke svare på, fordi jeg ikke har nok informasjon til å svare på det, men personlig tviler jeg på at det er noe farlig. Mest sannsynlig har du bare slått deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #30 Del Skrevet 17. februar 2016 Hva tenker dere andre om det jeg skriver over? Anonymkode: b7a26...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. februar 2016 #31 Del Skrevet 18. februar 2016 Du må roe krisemaksimeringen HELT ned før du blir totalt koko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #32 Del Skrevet 19. februar 2016 21 timer siden, Silfen skrev: Du må roe krisemaksimeringen HELT ned før du blir totalt koko. Haha, men kan du svare på det jeg skriver over? Du tror jeg kanskje krisemaksimerer HELT? Anonymkode: b7a26...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. februar 2016 #33 Del Skrevet 19. februar 2016 Du er HELT på bærtur, totalt og fullstendig. Du har ikke kreft. Slapp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #34 Del Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, Silfen skrev: Du er HELT på bærtur, totalt og fullstendig. Du har ikke kreft. Slapp av! Hvordan kan du være så sikker på det da? Fordi da hadde jeg følt smerter "hele tiden"? Anonymkode: b7a26...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. februar 2016 #35 Del Skrevet 19. februar 2016 Fordi jeg er sikker, vel. Du har ikke kreft av og på i halebeinet. Skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #36 Del Skrevet 19. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, men kan du svare på det jeg skriver over? Du tror jeg kanskje krisemaksimerer HELT? Anonymkode: b7a26...c05 Hvordan hadde symptomene vært da? "På" hele tiden? Anonymkode: b7a26...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå