Gå til innhold

Mammutsalget 2016, skal du kjøpe noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Straks starter Mammutsalget igjen :)  Som uhelbredelig bokavhengig synes jeg alltid det er litt spennende, men jeg må innrømme at nå er det så mye salg stadig vekk at magien ved Mammutsalg er borte. Likevel synes jeg alltid det er koselig å bla gjennom katalogen. Skal dere handle noe?

Jeg vurderer "Sju dager i september", som virker interessant for meg som er nordnorsk. Og "Brent land" av samme grunn. Kanskje "Godt nok for de svina". Og så skal jeg definitivt dra like etter salget og se om det blir igjen noe interessant som blir satt ned ytterligere :)

http://www.mammutsalg.com/mb/d/index.php

Anonymkode: 20059...5ec

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg skal kjøpe spansk-norsk ordbok. Ellers er jeg usikker. Skal og helt klart sjekke ut da mammutsalget er ferdig, og de har satt ned prisen mer.

Anonymkode: 8a6df...444

Skrevet

Jeg hadde stoore planer for årets mammutsalg, helt til jeg gikk over bokhyllene og fant 70 uleste bøker :fnise: Så nå er jeg på book ban ut året, eventuelt frem til alle bøkene jeg allerede har er utlest eller gitt bort. 

Biblioteksbøker er likevel fritt frem, altså :ph34r:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kjøpt Odinsbarn på lydbok som vi skal høre på når vi skal gjøre et godt stykke :) 

Skrevet
1 time siden, MarteM skrev:

Jeg hadde stoore planer for årets mammutsalg, helt til jeg gikk over bokhyllene og fant 70 uleste bøker :fnise: Så nå er jeg på book ban ut året, eventuelt frem til alle bøkene jeg allerede har er utlest eller gitt bort. 

Biblioteksbøker er likevel fritt frem, altså :ph34r:

Er bare å starte å lese da. Jeg kjøpte 10 bøker i forrige uke, da jeg fant mange bøker til 50 kr. Så har jeg ca 10 uleste bøker i hylla fra før.

Anonymkode: 8a6df...444

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg har kjøpt nærmere 200 bøker det siste året. Så jeg skal ta noen måneders pause fra å kjøpe bøker nå. Så jeg skal ikke kjøpe noe.

Skrevet

Er det ingen bøker på engelsk med i mammutsalget??

Anonymkode: 04d6b...74c

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg er virkelig blakk, skulle jeg kjøpt noen av Dostojevskij-bøkene innbundet, Idioten og Brødrene Karamasov. Skjønner ikke hvorfor man får tak i dem på mammut men ikke ellers? Har lett flere steder, men ser ut til at de har gått ut i innbundet. Har noen av bøkene i paperback, men de er så dårlige. Min Forbrytelse og Straff gikk helt i oppløsning før jeg var halvveis, så måtte låne hardbakutgaven av noen andre :P Ellers har jeg for mange planer om hva jeg vil lese, og ingenting av det er å finne i Mmmututsalget. Typisk at de har Innsirkling 1 og 2, men ikke 3 som jeg mangler. Må vel la det gå litt mer tid...

Skrevet

Åh der var det en del interessant i ungdomsavdelingen ja! Foretrekker ungdomslitteratur foreløpig, men er 19 år da så kanskje ikke så rart. Noen av de interessante har jeg egentlig allerede lest, har lånt den på biblioteket. Men er litt sånn at om jeg liker en bok utrolig godt så vil jeg gjerne eie dem selv så jeg kan ta vare på dem og lese dem igjen senere.. kan spørre pappa, for ved bursdagen min i fjor sa han at han kunne kjøpe en bok til (han kjøpte en til meg da også da). Er særlig interessert i Nådegaven av Kristin Cashore. Den trilogien har så utrolig mye budskap i seg, og det er fremstilt på en fantastisk måte i en oppfunnet verden. Også vil jeg ha bøkene til Rick Riordan, han skriver på en så utrolig morsom og fascinerende måte, man får virkelig følelsen av å være hovedkarakteren, noe som gjør at det er lettere å knytte bånd til karakterene i bøkene. Det er selvfølgelig trist når bøkene tar slutt.. 

• Liker 1
Gjest Genevieve
Skrevet

Har litt lyst å begynne å lese noe av Linn Ullmann, så det var en bok av henne på salg der så kommer nok til å kjøpe den. 

Skrevet
11 timer siden, Sasandra skrev:

Åh der var det en del interessant i ungdomsavdelingen ja! Foretrekker ungdomslitteratur foreløpig, men er 19 år da så kanskje ikke så rart. Noen av de interessante har jeg egentlig allerede lest, har lånt den på biblioteket. Men er litt sånn at om jeg liker en bok utrolig godt så vil jeg gjerne eie dem selv så jeg kan ta vare på dem og lese dem igjen senere.. kan spørre pappa, for ved bursdagen min i fjor sa han at han kunne kjøpe en bok til (han kjøpte en til meg da også da). Er særlig interessert i Nådegaven av Kristin Cashore. Den trilogien har så utrolig mye budskap i seg, og det er fremstilt på en fantastisk måte i en oppfunnet verden. Også vil jeg ha bøkene til Rick Riordan, han skriver på en så utrolig morsom og fascinerende måte, man får virkelig følelsen av å være hovedkarakteren, noe som gjør at det er lettere å knytte bånd til karakterene i bøkene. Det er selvfølgelig trist når bøkene tar slutt.. 

Det er en av mine favoritt serier også, men jeg vil anbefale deg å lese de på engelsk. Mye mye bedre. Jeg har lest på både engelsk og norsk, og norsk fremstår som noe makkverk

Anonymkode: e5ec7...f84

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en av mine favoritt serier også, men jeg vil anbefale deg å lese de på engelsk. Mye mye bedre. Jeg har lest på både engelsk og norsk, og norsk fremstår som noe makkverk

Mener du nådegaven eller Rick Riordan sine bøker? 

Skrevet

Åh, det er så mange bøker jeg vil kjøpe, men skal prøve å begrense meg litt :fnise:

Disse skal jeg hvertfall ha:

Balansekunst av Rohinton Mistry

Det forbudte barnet av Katherine Webb

I skyggen av banyantreet av Vaddey Ratner

Morgen i Jenin av Susan Abulhawa

På terrassen i mørket av Hanne Ørstavik

Skrevet
6 timer siden, Sasandra skrev:

Mener du nådegaven eller Rick Riordan sine bøker? 

Kristin Cashore sine bøker. Graceling Realm serien :) Rick Riordan synes jeg bare er helt ok+. Om du greier å lese engelsk så vil jeg virkelig anbefale deg det. Det er en helt annen leseopplevelse. Hvis du har Kindle så er de veldig billige på Amazon. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kristin Cashore sine bøker. Graceling Realm serien :) Rick Riordan synes jeg bare er helt ok+. Om du greier å lese engelsk så vil jeg virkelig anbefale deg det. Det er en helt annen leseopplevelse. Hvis du har Kindle så er de veldig billige på Amazon. 

Har lest første bok i Maze runner på engelsk, og likte faktisk det selv om det var noen ord som jeg ikke forstod. Det var ikke så mye uforståelig at jeg ikke kunne leve meg inn i det. Får vurdere å heller kjøpe bøkene på engelsk da :)

Skrevet

Har litt lyst på "Bare et menneske" av Kristine Næss. 

Skrevet

Romaner er på salg hele tiden, så når jeg handler på mammut er det først og fremst sakprosa, faktabøker og oppslagsverk jeg kjøper

Skrevet
Den ‎12‎.‎02‎.‎2016 at 22.49, Aphrodite skrev:

Jeg har kjøpt Odinsbarn på lydbok som vi skal høre på når vi skal gjøre et godt stykke :) 

Gled deg!! Det er fantastisk lesning!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...