Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sverget til H&M`s skimrende highlighter med kremkonsistens lenge, men den har selvfølgelig gått ut av produksjon og blitt erstattet av en ny i tørr "pudderform". Jeg liker ikke den nye varianten, for jeg synes jeg ser lodden ut over øynene når pudderet legger seg på dunet som ikke er mulig å nappe bort :-? .

Altså må jeg finne en ny, god hightighter med skimmer. Har noen forslag til merker jeg kan prøve?

-siina-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dior Skinflash er en god concealer som er reflekterende. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Siina spør etter highlighter ikke concealer..

Jeg bruker Radiance High Lighter fra Face Stockholm og er kjempefornøyd, kremaktig konsistens og lekker look.

:)

Skrevet

Hei, tusen takk for svar! Men Face Stockholm har jeg aldri hørt om engang :klø: . Det er vel ikke noe typisk cubusmerke iallefall.. Vet du hvem som fører det? Må det evt bestilles over nett?

-siina-

Skrevet
Siina spør etter highlighter ikke concealer..

:oops:

Gjett hvem som var trøtt den dagen... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei, tusen takk for svar! Men Face Stockholm har jeg aldri hørt om engang :klø: . Det er vel ikke noe typisk cubusmerke iallefall.. Vet du hvem som fører det? Må det evt bestilles over nett?

-siina-

de har det på hqhair.com

Gjest Anonymous
Skrevet

Face Stockholm er som navnet tilsier et svensk sminkekonsept. Jeg kjenner de bare som egne butikker, og her i Bergen er det en. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...