siina Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har sverget til H&M`s skimrende highlighter med kremkonsistens lenge, men den har selvfølgelig gått ut av produksjon og blitt erstattet av en ny i tørr "pudderform". Jeg liker ikke den nye varianten, for jeg synes jeg ser lodden ut over øynene når pudderet legger seg på dunet som ikke er mulig å nappe bort :-? . Altså må jeg finne en ny, god hightighter med skimmer. Har noen forslag til merker jeg kan prøve? -siina-
Saeria Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 Dior Skinflash er en god concealer som er reflekterende.
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #4 Skrevet 15. oktober 2004 Siina spør etter highlighter ikke concealer.. Jeg bruker Radiance High Lighter fra Face Stockholm og er kjempefornøyd, kremaktig konsistens og lekker look.
siina Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2004 Hei, tusen takk for svar! Men Face Stockholm har jeg aldri hørt om engang :klø: . Det er vel ikke noe typisk cubusmerke iallefall.. Vet du hvem som fører det? Må det evt bestilles over nett? -siina-
Saeria Skrevet 16. oktober 2004 #6 Skrevet 16. oktober 2004 Siina spør etter highlighter ikke concealer.. :oops: Gjett hvem som var trøtt den dagen... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #7 Skrevet 16. oktober 2004 Hei, tusen takk for svar! Men Face Stockholm har jeg aldri hørt om engang :klø: . Det er vel ikke noe typisk cubusmerke iallefall.. Vet du hvem som fører det? Må det evt bestilles over nett? -siina- de har det på hqhair.com
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #8 Skrevet 16. oktober 2004 Face Stockholm er som navnet tilsier et svensk sminkekonsept. Jeg kjenner de bare som egne butikker, og her i Bergen er det en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå