latinachica Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Her om dagen bestilte jeg legetime via nettsiden til min legesenter. Jeg fikk mld om at jg ville få en time så fort som mulig. Det endte med at jeg aldri fikk den time og har nå fått tilsendt en faktura i posten fordi jeg ikke møte opp til avtalt time. Har ringt legesenteret og de sier at mld ble sendt samme dag som jeg bestilte og da er det mitt ansvar å følge opp dette , evt sjekke med min mobiloperatør. Men jeg er jo ikke keen på å betale for en tjeneste jeg ikke har brukt. Kan jeg klage?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Ja. Du kan jo ikke drive å ringe teleoperatøren di hele tiden for å se om du har fått mld fra legekontoret. Gå ned å klag! Det er ikke din feil at systemet deres ikke funker! Anonymkode: 94127...9b6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Kontakt teleoperatøren din å hør hva som har skjedd. Det kan tenkes at det er din mobil som er problemet,jeg vet f.eks at jeg ikke får alle sms som sendes, fordi mobilen har en teit innstilling. Legekontoret har sitt på det tørre, det har dessverre ikkje du. Anonymkode: b985c...6af 1
Poserose Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Tipper at legekontoret dropper kravet om du kan skaffe bevis for at du ikke har fått meldingen. De er jo ikke ute etter penger, men at folk ikke skal være idioter og kaste bort legens tid. Så kontakt teleoperatøren og spør hva som har skjedd og om de kan skrive under på det. Sikkert veldig vanlig å lyve om at man ikke fikk meldingen fordi man glemte timen, derfor må de være strenge.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Siden legekontoret kan vise til at SMS er sendt til nummeret du har oppgitt, kommer du ingen vei her. Er bare å betale. Og til senere anbefaler jeg å ringe når du bestiller time. Anonymkode: bc3df...d76 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå