AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Er det flere som har Bjursta bord fra IKEA i fargen hvit? Jeg opplever at bordplata har begynt å sprekke opp i treverk/malingen flere steder og bare lurer på om dette er normalt Anonymkode: 1c469...736
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Pussig at du nevner det, vasket nettopp vårt og merket det samme... Anonymkode: 4f0e1...0bc
Million Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Det er selvfølgelig ikke normalt, og skal ikke skje med et relativt nytt bord. Du skriver ikke hvor gammelt bordet er, men uansett ville jeg tatt kontakt med IKEA (ring først) og spurt dem om å få bytte det inn i et nytt, likedan bord. IKEA er veldig opptatte av at folk skal få trygge og gode varer hos dem, og jeg tror ikke du vil møte noen problemer. Har du kvittering? Evt husker du når du kjøpte bordet så du kan finne bekreftelse på kjøpet i kontoutskriften din i nettbanken? Jeg vet ikke hvor nøye IKEA er på å få kvittering. Det er vel uansett vanskelig å stjele et helt bord på IKEA, så de kan vel være rimelig sikre på at folk faktisk har KJØPT de møblene de kommer og klager på.... 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pussig at du nevner det, vasket nettopp vårt og merket det samme... Anonymkode: 4f0e1...0bc Underlig altså Har du hatt ditt lenge? 1 minutt siden, Million skrev: Det er selvfølgelig ikke normalt, og skal ikke skje med et relativt nytt bord. Du skriver ikke hvor gammelt bordet er, men uansett ville jeg tatt kontakt med IKEA (ring først) og spurt dem om å få bytte det inn i et nytt, likedan bord. IKEA er veldig opptatte av at folk skal få trygge og gode varer hos dem, og jeg tror ikke du vil møte noen problemer. Har du kvittering? Evt husker du når du kjøpte bordet så du kan finne bekreftelse på kjøpet i kontoutskriften din i nettbanken? Jeg vet ikke hvor nøye IKEA er på å få kvittering. Det er vel uansett vanskelig å stjele et helt bord på IKEA, så de kan vel være rimelig sikre på at folk faktisk har KJØPT de møblene de kommer og klager på.... Jeg har hatt bordet i 3 måneder. Så det er forholdsvis nytt Bare benyttet til vanlig bruk. Jeg registrerte Familiy når jeg kjøpte det, så da ligger vel kvitteringen på mine sider tenker jeg. Kanskje jeg burde ringe IKEA å høre ja... Anonymkode: 1c469...736
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Jeg har helt glemt å oppdatere denne tråden, men det jeg kan si er at jeg kort tid etter jeg skrev dette innlegget fylte ut et reklamasjonsskjema på IKEA sine nettsider med informasjon om bordet, kvitteringsnummer og bilder av bordflaten. Maks to dager etterpå hadde IKEA kundeservice sendt nye bordplater til meg per post som ble levert på døra en uke etter. All cred og tusen tomler opp til rask og god kundeservice! Anonymkode: 1c469...736 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Den 11.2.2016 at 13.23, Million skrev: Det er selvfølgelig ikke normalt, og skal ikke skje med et relativt nytt bord. Du skriver ikke hvor gammelt bordet er, men uansett ville jeg tatt kontakt med IKEA (ring først) og spurt dem om å få bytte det inn i et nytt, likedan bord. IKEA er veldig opptatte av at folk skal få trygge og gode varer hos dem, og jeg tror ikke du vil møte noen problemer. Har du kvittering? Evt husker du når du kjøpte bordet så du kan finne bekreftelse på kjøpet i kontoutskriften din i nettbanken? Jeg vet ikke hvor nøye IKEA er på å få kvittering. Det er vel uansett vanskelig å stjele et helt bord på IKEA, så de kan vel være rimelig sikre på at folk faktisk har KJØPT de møblene de kommer og klager på.... Om bordet er kjøpt i forbindelse med å ha registrert kjøpet på Ikea family-kortet, finnes alle disse kvitteringene digitalt inne på Ikeas nettside der man kan logge seg inn og hente sine kvitteringer Anonymkode: e319a...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå