AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Del Skrevet 12. februar 2016 Vet ikke helt hvor denne tråden hører hjemme så dette ble et skudd i blinde.. ALtså; mannen min disputerer (for uinnvidde; forsvarer doktorgraden sin) snart, og det er selvfølgelig påfølgende doktormiddag. Men hva søren skal jeg gi ham? Jeg vil gjerne gi noe håndfast som et varig minne, men vet det er vanskelig når det gjelder ham siden han har det aller meste... Gavekort er kanskje aktuelt men på hva? jeg tenker kanskje 2000 kr. Kan nevne at han er litt sporty, men har det meste av utstyr, og elsker kvalitetsmat og kvalitetsviner osv. Vurderte gavekort på fin restaurant men kanskje det er kjedelig? akkurat nå er jeg totalt blank så alle tips vil tas i mot med stor takk.... Anonymkode: 1cf68...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knask Skrevet 12. februar 2016 #2 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg ville ha bestilt en helgetur på en aktivitet som han liker. Men siden du er blakk, så kanskje en klokke, mansjettknapper, lommelerke, turkniv eller lignende som er inngravert med tittel og navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jokkmokk Skrevet 12. februar 2016 #3 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg tenker en natt/helg på hotell bare dere to jeg, da - hvor du er gaven Han får sikkert en drøss viner av de andre - og du er jo tross alt kona hans. Så har dere sikkert vært preget av "doktorgradsskyen" alle sammen, og hadde hatt godt av en opplevelse sammen. Om sex ikke frister kan du jo dra en vin/ølsmaking eller noe sånt et sted istedetfor/i tillegg? Gavekort er veldig upersonlig synes jeg - iallefall i et slik sammenheng. Om budsjettet tillater det kan du kanskje ta en langhelg et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Del Skrevet 12. februar 2016 Et øyeblikk siden, Knask skrev: Jeg ville ha bestilt en helgetur på en aktivitet som han liker. Men siden du er blakk, så kanskje en klokke, mansjettknapper, lommelerke, turkniv eller lignende som er inngravert med tittel og navn? Hehe jeg er ikke blakk- jeg er totalt BLANK men mange gode tips her!!! Helgetur på aktivitet skal jeg jammen undersøke! takk Anonymkode: 1cf68...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 12. februar 2016 #5 Del Skrevet 12. februar 2016 Blant doktorene her er klokker og penner gjengangere. Sjefen hadde gått fra Mont Blanc-pennen han fikk fra kona til sin disputasjon, da var det nærmest tårevått her, altså. Skal sies at det ble tårevått da en årvåken renholdsmedarbeider kom med den Lykke til til mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Del Skrevet 12. februar 2016 2 minutter siden, Jokkmokk skrev: Jeg tenker en natt/helg på hotell bare dere to jeg, da - hvor du er gaven Han får sikkert en drøss viner av de andre - og du er jo tross alt kona hans. Så har dere sikkert vært preget av "doktorgradsskyen" alle sammen, og hadde hatt godt av en opplevelse sammen. Om sex ikke frister kan du jo dra en vin/ølsmaking eller noe sånt et sted istedetfor/i tillegg? Gavekort er veldig upersonlig synes jeg - iallefall i et slik sammenheng. Om budsjettet tillater det kan du kanskje ta en langhelg et sted? Ja, jeg har vært inne på tanken om helgeopphold, evt Farris bad el.l. for oss begge. Men det hadde jo vært kult om jeg bestilte en suite med champis osv på et bra hotell for oss to også. Kvalitetstid for 2 med overnatting frister veldig, det! Ja, gavekort er litt upersonlig, men jeg tenkte i så fall på noe konkret som han kunne likt, som på restaurant/konsert el.l. Langhelg har jeg også tenkt på men da flyr tusenlappene fort.. vi skal nemlig flytte snart og har hatt og vil få en del utgifter ifm det så tror reiser utgår.. Anonymkode: 1cf68...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 12. februar 2016 #7 Del Skrevet 12. februar 2016 En natt/helg i tretopphyttene i ringsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #8 Del Skrevet 12. februar 2016 Et øyeblikk siden, melatonin skrev: En natt/helg i tretopphyttene i ringsaker. Åhhh takk for tips!! Dette har han jo faktisk snakket om... Anonymkode: 1cf68...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 12. februar 2016 #9 Del Skrevet 12. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åhhh takk for tips!! Dette har han jo faktisk snakket om... Anonymkode: 1cf68...e95 Så kult! Jeg hadde blitt superglad for å få det i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jokkmokk Skrevet 12. februar 2016 #10 Del Skrevet 12. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har vært inne på tanken om helgeopphold, evt Farris bad el.l. for oss begge. Men det hadde jo vært kult om jeg bestilte en suite med champis osv på et bra hotell for oss to også. Kvalitetstid for 2 med overnatting frister veldig, det! Ja, gavekort er litt upersonlig, men jeg tenkte i så fall på noe konkret som han kunne likt, som på restaurant/konsert el.l. Langhelg har jeg også tenkt på men da flyr tusenlappene fort.. vi skal nemlig flytte snart og har hatt og vil få en del utgifter ifm det så tror reiser utgår.. Anonymkode: 1cf68...e95 Jeg tenker at det dere trenger her er kvalitetstid, og ting som inngraverte ting og tang(klokker og kniver) er i mine øyne er utrolig kjedelig gave fra "mor og kone AS"(ikke for å fornærme). Når det skal sies så ønsker både jeg og mannen min dyrere ting i gave av "praktiske grunner" - men jeg hadde nok satt pris på noe litt mer personlig(uavhengig av pris og ekstravaganse) ved såpass store anledninger. Om du er med på den konserten så tenker jeg ja, men da bestiller du billetter og gjør en helaften ut av det. Trenger ikke vært dyrt, men poenget må jo være tid for dere sammen hvor dere kan drikke vin og småkline på konserten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 12. februar 2016 #11 Del Skrevet 12. februar 2016 11 minutter siden, melatonin skrev: Så kult! Jeg hadde blitt superglad for å få det i allefall. Jeg og! Virker som en skikkelig spesiell opplevelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #12 Del Skrevet 12. februar 2016 Se om du kan finne en type "opplevelsespakke" som inkluderer deilig overnatting og god mat med f.eks et matlagingskurs, vinsmaking eller liknende? Om han har hatt det som stipendiater flest i perioden frem til disputas, vil han nok sette pris på både avbrekket, tiden sammen med deg og muligheten til å kunne bruke tid på en av sine interesser på en og samme gang Anonymkode: a4d7b...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #13 Del Skrevet 13. februar 2016 Jeg fikk en doktorring i gull til min disputas (koster ca 2000,-). Men så sliten og lei som man er etter å ha sittet natt og dag med å forberede prøveforelesning og lese seg opp, hadde en ferie også vært veldig velkommen for min del i hvert fall Anonymkode: acd5e...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå