AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Jeg tenkte jeg skulle være så orginal å gi kona mi noe sminke. Hva skal jeg kjøpe? Vil heller noe som hun kan bruke i stedenfor noe som bare ikke blir bruk eller støver ned. Prislapp maks 500 kr. Nei, vil ikke gi gavekort for det fikk hun forrige gang. PS!Får ikke sjekket hva hun har pga jeg er på jobb og hun er hjemme og har fri. :-( Anonymkode: e8bcc...0f6
Gjest baremeg89 Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte jeg skulle være så orginal å gi kona mi noe sminke. Hva skal jeg kjøpe? Vil heller noe som hun kan bruke i stedenfor noe som bare ikke blir bruk eller støver ned. Prislapp maks 500 kr. Nei, vil ikke gi gavekort for det fikk hun forrige gang. PS!Får ikke sjekket hva hun har pga jeg er på jobb og hun er hjemme og har fri. :-( Anonymkode: e8bcc...0f6 Når du ikke vet hva hun har ville jeg gått for en parfyme og kanskje en gloss/leppestift
palamina Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte jeg skulle være så orginal å gi kona mi noe sminke. Hva skal jeg kjøpe? Vil heller noe som hun kan bruke i stedenfor noe som bare ikke blir bruk eller støver ned. Prislapp maks 500 kr. Nei, vil ikke gi gavekort for det fikk hun forrige gang. PS!Får ikke sjekket hva hun har pga jeg er på jobb og hun er hjemme og har fri. :-( Anonymkode: e8bcc...0f6 Uansett hva hun har fra før er for eksempel et reisesett med øyenskygger, liten mascare, rouge etc. en fin gave. Men du må jo vite hva slags farger hun kler, er hun varm eller kald? (Og gå for matte farger, ikke glitrende).
Gjest Jokkmokk Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Dette hadde jeg droppet fordi sminke er helt avengig av at du vet hva slags hudtone hun har både ofht kald varm/ og hudfarge. Jeg personlig synes reisesett er helt bortkastet, og hadde satt langt mer pris på en palett. Urban Decay har veldig fine paletter, men der må du vite om hun er interessert i matte eller skimrende skygger - og du må vite om hn er varm eller kald. Parfyme er mer safe om du vet hva hun liker.
Jolene Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 (endret) For å være helt ærlig, hadde jeg ikke blitt glad for det. Dessuten får du svært lite god sminke for under 500 kr. Da må du i så tilfelle kjøpe 1-2 produkter, for 500 holder ikke til så mye dersom du verdsetter kvalitet. Hadde du visst hva hun liker å bruke, hadde saken vært litt lettere. Det jeg kan anbefale, som har en prislapp under 500, er: Leppestift fra Dior i en farge du vet hun liker. Disse koster fra kr. 320. Husk på å få produktet forseglet, ellers kan det ikke byttes dersom fargen ikke skulle passe. Denne serien med leppestifter er dessuten veldig god, holder bra og gir mye fukt. En god vannfast eyeliner fra Dior. Denne koster kr. 225. Dette er min favoritt når det kommer til mascara, fra L'Oréal Paris. Den koster kr. 179. Hvorfor vil du egentlig kjøpe sminke til henne når du ikke vet hva hun liker eller hva hun pleier å bruke? Det er egentlig litt risikabelt TS. I verste fall, skivebom og bortkastede penger. Hvorfor ikke ta henne med deg til feks. Kicks (eller andre parfymerier) så hun kan velge selv, men du betaler? Det er en gave jeg virkelig hadde elsket å få! Spesielt fordi det hadde vært hyggelig å være sammen med mannfolket. Du kan legge noen føringer, feks "Gavekort på en valgfri leppestift/mascara/annen sminke, jeg skal være med deg"? Endret 12. februar 2016 av Jolene Måtte legge til noe 1
fuksia Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Når du ikke vet noenting om hva hun liker når det kommer til sminke blir det veldig vanskelig å velge noe som kommer til å passe henne. Om det ikke er noe du vet hun ønsker seg ville jeg gått for forslaget til jolene om å ta henne med på shopping.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 translucent loose setting powder fra laura mercier! Anonymkode: bc957...514
koko458 Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 Bruker hun mye eller lite sminke til vanlig? Ville kjøpt øyeskygger eller leppestift i en nude farge :-) eventuelt gått innom Mac og kjøpt et palett og 1-2 skygger, så kan hun forsette å bygge på det :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå