Gjest Hilde K S Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Jepp. Her er tråden der man legger inn sine beste tips til de som har alt. Som for eksempel mine foreldre og mine svigerforeldre.
Gjest 1111 Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 - Innbydelse til en bedre middag - Hjemmelaget godteri - Kurv med såpe, shampoo, håndkler osv
-Fisken- Skrevet 14. oktober 2004 #3 Skrevet 14. oktober 2004 - Gavekort - Kalender med bilder du limer inn selv - Time med massasje, aromaterapi ol fra et sted du vet er flinke
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 Bøker er alltid en vinner blant folk som liker å lese. Billetter til teater/revy etc hadde jeg stor suksess med i fjor. DVD-filmer - men kanskje ikke til gamle folk som ikke har spiller. Veggkalender. Til slektninger kan fotokalender med bilder av barnebarn og andre familiemedlemmer være flott.
Gjest Hilde K S Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Det blir vel fotokalender i år også. Sukk.
Arkana Skrevet 14. oktober 2004 #6 Skrevet 14. oktober 2004 Abonnement på et blad vedkommende liker, gavekort på kino, en kurv med god vin, ost/kjeks, julekaker e.l..
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2004 #7 Skrevet 15. oktober 2004 Sliter litt med pappa i år... De andre er forholdsvis enkle å kjøpe til, (ikke min mann men hans gave har ligget klar siden juli) så det er pappa jeg sliter mest med...... Må tenke en stund..........
Veslejenta Skrevet 18. oktober 2004 #9 Skrevet 18. oktober 2004 Gavekort på nationaltheateret, evt billetter til en lokal revy etc. Brodér ny julepost-holder! Lag julesyltetøy (tyttebærsyltetøy med kanel i) Lag i stand artige flasker med matoljer.
Fakse Skrevet 18. oktober 2004 #10 Skrevet 18. oktober 2004 - Innbydelse til en bedre middag - Hjemmelaget godteri - Kurv med såpe, shampoo, håndkler osv Gode forslag, liker ting som kan brukes opp. Men akkurat håndklær har vel de fleste nok av, både de som har alt og de som ikke har fult så mye. Jeg har i alle fall nok håndklær, og ville ikke visst hva vi skulle gjøre med flere.
Titti Skrevet 20. oktober 2004 #11 Skrevet 20. oktober 2004 Lag i stand artige flasker med matoljer. Det har jeg lyst å prøve, liker selv så godt slike flasker, men hvordan gjør man det, og hvilke krydder o.l. egner seg best å bruke??
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #12 Skrevet 22. oktober 2004 Hva med en geit til noen som virhttp://www.oxfamunwrapped.com/kelig trenger den?
Annie Skrevet 22. oktober 2004 #13 Skrevet 22. oktober 2004 Hjemmelagede likører. Gavekort på dugnad.
nessi Skrevet 28. oktober 2004 #14 Skrevet 28. oktober 2004 Abonnement på et blad - programbladet, vi over 60, forbrukerrapporten, autofil ... det finnes jo blad for folk med alle aldre og interesser.
Gjest 1111 Skrevet 28. oktober 2004 #15 Skrevet 28. oktober 2004 Gode forslag, liker ting som kan brukes opp. Men akkurat håndklær har vel de fleste nok av, både de som har alt og de som ikke har fult så mye. Jeg har i alle fall nok håndklær, og ville ikke visst hva vi skulle gjøre med flere. Hvis man har nok håndklær er vel ikke akkurat det tingen nei. men jeg fikk et sett med skikkelig, fine noen til jul ifjor, og det var faktisk ganske koselig.
søndagsengel? Skrevet 1. november 2004 #16 Skrevet 1. november 2004 Jeg trodde mamma og pappa hadde alt, men de hadde ikke terassevarmer, så det kjøpte vi for et par år siden. Og den ble kjempegodt mottatt! I år blir det solcellelamper, pappa nevnte flere ganger i sommer at han ønsket seg det... :-)
Titti Skrevet 2. november 2004 #18 Skrevet 2. november 2004 Jeg trodde mamma og pappa hadde alt' date=' men de hadde ikke terassevarmer, så det kjøpte vi for et par år siden. Og den ble kjempegodt mottatt![/quote'] Flere som meg her!!?! Syns det er sååå vanskelig å kjøpe gave til mamma og pappa, og dette var bare en GLIMRENDE ide! Terassevarmer blir det til mine foreldre i år, noe jeg vet de kunne tenke seg!
wok Skrevet 2. november 2004 #20 Skrevet 2. november 2004 - morgenkåpe (den gamle er sikkert utslitt) - safe til viktige papirer og sølvtøy - fiskekjele med rist - leselampe - ullpledd - sofaputer - trenger sikkert fornyelse - Tempur pute til den men dårlig nakke - Støttestrømper til mamma eller bestemor. Gode på reiser eller når man skal gå mye - kaketine - fotpleie - spa-behandllling - reisevekkerklokke - nøkkelskap ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå