AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Del Skrevet 11. februar 2016 Hei! Jeg skal lage en presentasjon om vikingferdene og trenger derfor hjelp. Jeg må ha med hvor de forskjellige vikingene reiste. Jeg har med at de Norske og Danske vikingene reiste vestover, men de Svenske reiste østover. Jeg vet at de fikk kallenavn etter hvor de reiste, men jeg husker ikke helt hva kallenavnene var og jeg finner det ingen steder. Noen som vet? Jeg har notert: Svenske– austrvegr Norske og Danske– vestyverg Vet ikke om det er riktig. Takk! Anonymkode: 9f7e1...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Del Skrevet 11. februar 2016 Gjør heller leksene dine selv! Anonymkode: dff2e...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelife61 Skrevet 11. februar 2016 #3 Del Skrevet 11. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjør heller leksene dine selv! Anonymkode: dff2e...fca Kjære deg! Hvis du leste hva jeg skrev, ville du ha forstått at jeg ikke spurte om hjelp med lekser. Men jeg bare spurte om det jeg hadde funnet ut var riktig. Lær forskjellen, er veldig lei av folk som deg som tror de blir 10% smartere av å be andre gjøre ting selv. Ble brukt i feil sammenheng:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 12. februar 2016 #4 Del Skrevet 12. februar 2016 Du vil finne alt det der om du søker rundt på Internet. Eller går på et bibliotek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Del Skrevet 12. februar 2016 16 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Du vil finne alt det der om du søker rundt på Internet. Eller går på et bibliotek Enig, bibliotekaren kan hjelpe deg med å finne de riktige bøker, du kan også få kopier av artikler om emnet Lykke til! Anonymkode: 3e9e1...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 12. februar 2016 #6 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Hvis du er interessert i å se en dokumentar så synes jeg at det han her forteller er veldig interessant angående vikingene. Og så digger jeg den skotske aksenten hans. Også veldig interessant dokumentar, men det er også lurt å finne annet informasjon og utenfor dette. Denne youtube videoen er kun en trailer, men du kan sikkert finne dokumentaren hvis du søker litt rundt på nettet. Endret 12. februar 2016 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå