nat26 Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Har dere hørt om den nye reality som begynne på tv2 i kveld.Der er det folk som skal snakke om samlivsproblemene sine,de går til samlivsterapi med kamera på.Herregud jeg hadde ikke klart å snakke om problemene vår på tv,til hele nasjonen liksom.
Brudulja Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 Håper bare de ikke har barn jeg, kan ikke være spesielt gøy for dem i alle fall... Men jeg kommer nok til å titte innom programmet ikveld!
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2004 Håper bare de ikke har barn jeg' date=' kan ikke være spesielt gøy for dem i alle fall... Men jeg kommer nok til å titte innom programmet ikveld![/quote'] Det paret som ble vist i dag hadde en liten gutt.Synes det var litt artig å se på jeg
Gjest LoisLane Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 Kikket innom, synes det så ålreit ut. Ting å kjenne igjen og lære for andre.
Brudulja Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Syns det var artig jeg også! Kommer til å se på flere ganger. Men aldri i verden om jeg selv hadde stilt opp på et slikt program...
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2004 Men aldri i verden om jeg selv hadde stilt opp på et slikt program... Ikke jeg heller
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #7 Skrevet 14. oktober 2004 Synes det var et veldig bra program jeg. Veldig tøft gjort av parene som vil stille opp! Eneste jeg savner var at programmet kanskje var litt kort, kunne gjerne ha gått mer i dybden. Tror det er utrolig mange par som vil kjenne seg igjen, siden de har plukket ut seks par med vanlige problem. Kjente meg godt igjen i problemene de gikk igjennom i dag.
lizzy x Skrevet 15. oktober 2004 #8 Skrevet 15. oktober 2004 syns det programmet var ganske så kjedelig,jeg...blippet over på en annen kanal
Gjest F-16 Skrevet 16. oktober 2004 #9 Skrevet 16. oktober 2004 Fikk det ikke med meg. Noen som vet om det går i reprise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå