Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #1 Skrevet 4. mars 2002 Til New York med baby Hei! Håper noen kan hjelpe oss med noen råd. Jeg vurderer å ta med babyen på 10 mnd på en 1 ukes tur i New York.... Siden mannen skal jobbe store deler av tiden, må jeg finne på aktiviteter for babyen og meg (vi kommer i så fall til å bo på hotell ved Times Square). Er det noen som har hatt med små barn til New York, har hørt om noen eller vært der selv? Jeg går utifra at det finnes babyvennlige steder hvor babyen kan leke også i New York (slik som Planet Childhood)? Er det noen av dere som vet hvor jeg kan søke for å finne mer informasjon? Håper noen kan komme med noen tips, og je er veldig takknemmlig for alt! Hilsen Mica
fruenge Skrevet 5. mars 2002 #2 Skrevet 5. mars 2002 Jeg har ikke barn, men jeg har bodd i NY, og det er et flott sted For å finne barnevennlige aktivitetere så må du nok søke på NY på Internett. men Central Park er det flere aktiviteter i. Hva med å se på museumsoversikten kanskje har de dukketeater museum/lekested. I Washington DC finnes verdens mest barnevennlig museum, kanskje du finner noe av det samme her? Ellers så finnes det en del parker med leker ol overalt i byen, men vær ekstra forsiktig og ha øynene med deg hele tide. Forhør deg og litt ang området du er i om det er trygt, kom deg ut av timess... og gå gjerne ned mot "the village". Ta endelig subwayen, hvis ikke det pga den litt spesielle sitausjonen blir frarådet dette. Dra til Toys`r us og spille på det berømmelige pianoet som du kan hoppe på. Vel, mer kan je gikke komme på nå, men jeg ønsket det var meg som skulle reise. Det er lenge siden jeg har vært der nå, og jeg bare elsker det. Men du pass på lommeboken din, det er nemlig ikke bare lommetyver som stikker av med pengene dine. Det bugner av butikker, prøv ABC store, som har alt til hjemmet, litt eksklusivt og flott. Reis til Chinatown hvis du vil ha fake Louise Voitton vesker ol, utvalget pleier å være bra. Hold deg borte fra Alphabeth city, dvs ABCD street, er ikke trygt. Mye lommetyver rundt Times... Reis til Columbus square, midt i "the village" ved NYU gå rett gjennom parken og finn en liten gresk restaurant/cafe, her kan du nyte en rimelig middag og drikke kjøper du billig hos butikken på nabohjørnet. Så går du rett ned og kommer til gaten hvor Wody Allen alltid tar opp filmene sin. nei nå er jeg på villspor. Ha en fin tur hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 Gjest Anonymous skrev (På 4.3.2002 den 14.42): Til New York med baby Hei! Håper noen kan hjelpe oss med noen råd. Jeg vurderer å ta med babyen på 10 mnd på en 1 ukes tur i New York.... Siden mannen skal jobbe store deler av tiden, må jeg finne på aktiviteter for babyen og meg (vi kommer i så fall til å bo på hotell ved Times Square). Er det noen som har hatt med små barn til New York, har hørt om noen eller vært der selv? Jeg går utifra at det finnes babyvennlige steder hvor babyen kan leke også i New York (slik som Planet Childhood)? Er det noen av dere som vet hvor jeg kan søke for å finne mer informasjon? Håper noen kan komme med noen tips, og je er veldig takknemmlig for alt! Hilsen Mica Ville ikke tatt med baby dit nå, bedre å slappe av hjemme Anonymkode: 4bfcd...8ba 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 19 år senere... 😂 Anonymkode: 7625b...94f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Gjest Anonymous skrev (På 4.3.2002 den 14.42): Til New York med baby Hei! Håper noen kan hjelpe oss med noen råd. Jeg vurderer å ta med babyen på 10 mnd på en 1 ukes tur i New York.... Siden mannen skal jobbe store deler av tiden, må jeg finne på aktiviteter for babyen og meg (vi kommer i så fall til å bo på hotell ved Times Square). Er det noen som har hatt med små barn til New York, har hørt om noen eller vært der selv? Jeg går utifra at det finnes babyvennlige steder hvor babyen kan leke også i New York (slik som Planet Childhood)? Er det noen av dere som vet hvor jeg kan søke for å finne mer informasjon? Håper noen kan komme med noen tips, og je er veldig takknemmlig for alt! Hilsen Mica Hvordan går det med 20 årigen din? Reiste dere til NY? 😄 Anonymkode: a77dd...e79 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 19.28): 19 år senere... 😂 Anonymkode: 7625b...94f Poenget med å dra opp gamle tråder er nettopp for å få reaksjoner, bedre å ikke kommentere sånn at syke troll ikke får den gleden. Anonymkode: 2003e...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå