Gå til innhold

Er jeg virkelig blitt gravid!? Se bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

image.thumb.jpeg.14803132a987f517fc35738Hei:) tok test i morrest med morgen urinen, og den ble så vidt jeg kunne se, blendahvit. Fikk lyst til å teste igjen nå i ettermiddag/kveld da det var gått mange timer siden jeg hadde vært på do. Og de er positive ikke sant? Jeg vet jo egentlig at de er det, men jeg har ikke hatt et eneste symptom og var forberedt på å prøve igjen neste periode. Jeg er en dag over Ikm om det skulle ha noe å si. Jeg er gravid ja?? Hilsen jente, gal etter bekreftelse! :P 

Anonymkode: e2762...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positive tester! Gratulerer så mye 😀😀

Anonymkode: fb230...281

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer :):) hvor mange dpo er du ? 

Anonymkode: aab5e...423

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer :):) hvor mange dpo er du ? 

Så nå at du var en dag over :)  jeg fikk positiv test for 2 dager sammen, hvis alt går som det skal, så har vi termin ganske likt :) 

• Liker 1
Skrevet

Så nå at du var en dag over :)  jeg fikk positiv test for 2 dager sammen, hvis alt går som det skal, så har vi termin ganske likt :) 

Herregud den tlf her 😂 3 dager siden **

Skrevet

Tusen takk dere:tongue: wow så uvirkelig det er! 

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å være partypooper, men det er en grunn til at man skal lese av testen innen tidsfristen. Jeg har hatt 3 "positive" tester. De ble positive flere timer etter jeg tok dem og jeg var ikke gravid. Jeg ville tatt en ny i morgen og lest av innen tidsfristen.

Anonymkode: 5b7e5...be3

• Liker 1
Skrevet

Sorry, leste feil. Trodde du hadde tatt opp igjen den du tok i mores. Jeg er enig i at den er positiv hvis du har tatt den i kveld! :)

Skrevet

Ikke for å være partypooper, men det er en grunn til at man skal lese av testen innen tidsfristen. Jeg har hatt 3 "positive" tester. De ble positive flere timer etter jeg tok dem og jeg var ikke gravid. Jeg ville tatt en ny i morgen og lest av innen tidsfristen.

Jeg leste av innen tidsfristen jeg, det gikk ikke mer enn 3-4 minutter før jeg så de var positive😊

Skrevet

Hun har da helt sikkert lest av innen fristen? Det hun sier, er at hun tok test i dag tidlig, ventet noen timer og tok to tester til. 

Gratulerer så mye!! 

Anonymkode: 53bf4...e6a

Skrevet

Jeg leste av innen tidsfristen jeg, det gikk ikke mer enn 3-4 minutter før jeg så de var positive😊

Som jeg skrev over så leste jeg litt for fort. Gratulerer! :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, leste feil. Trodde du hadde tatt opp igjen den du tok i mores. Jeg er enig i at den er positiv hvis du har tatt den i kveld! :)

Åja hehe ble litt mye rot her nå, men da er vi enige:P

Skrevet
22 minutter siden, Aye skrev:

Huff ja du er nok det.

Og hva er "huff" med det?

Skrevet
9 minutter siden, ClosedParadise skrev:

Og hva er "huff" med det?

Det er bare litt huff ;) 

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Herregud trodde det sto ''Er jeg veldig gravid?'', ble nesten litt paff når jeg leste det. Jeg er dessverre ikke flink nok til å fortelle deg om du er det, men samma kan det være, for jeg vil likevel ønske deg lykke til videre <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...