Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) ville bare komme med noe positivt i dag! Så kanskje flere her kan prøve det :) leste mye om hostesaft når jeg prøvde å bli gravid og bestemte meg for å prøve solvipect fra dagen etter mens til el dagen og den mnd ble jeg gravid! Kan ikke garantere at det er den som gjorde det, men ville hvertfall bare skrive det her. Kanskje det er noen som ønsker å prøve det :) 

Anonymkode: 0d50c...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om flere som prøvde ut hostesafa og at det har funka :) hvor lenge har du prøvd å bli gravid før du tok hostesaft? 

Hvor mye pr dag tok hostesaft? Det  Er 2 dager siden jeg var ferdig med TR, tror du det er forseint å begynne å ta hostesaft idag? Har vurdert det i noen dager å kjøpe det, men har ikke blitt gjort enda! Men vurderer sterkt å kjøre til apoteke å kjøpe det nå! :) 

Anonymkode: 6f877...44e

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt om flere som prøvde ut hostesafa og at det har funka :) hvor lenge har du prøvd å bli gravid før du tok hostesaft? 

Hvor mye pr dag tok hostesaft? Det  Er 2 dager siden jeg var ferdig med TR, tror du det er forseint å begynne å ta hostesaft idag? Har vurdert det i noen dager å kjøpe det, men har ikke blitt gjort enda! Men vurderer sterkt å kjøre til apoteke å kjøpe det nå! :) 

Anonymkode: 6f877...44e

Nei bare start på det med en gang nå :) det skal gjøre el slimet ditt tynnere, så tror nok ikke det er forseint. Jeg hadde prøvd i 2 mnd, så ikke så lenge. Jeg tok ca 1-3 ganger om dagen, Max dosen er 3 ganger. :) lykke til! 

Skrevet

Det har seriøst ingenting å si. De fleste med god fertilitet blir gravide innen 3 mnd.

• Liker 7
Skrevet

Evt drikke grapefruktjuice! Det har visst også samme effekt.

• Liker 1
Skrevet

Prøvde i 3 år. Første runde med hostesaft satt han. Såklart har det noe å si, hvis man har tykt eggløsningslim så sliter svømmerne med å komme frem. Hostesaft er slimløsende og fortynnende og kan hjelpe på det. Samme med grapefruktjuice.

Anonymkode: 0b455...3b2

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde i 3 år. Første runde med hostesaft satt han. Såklart har det noe å si, hvis man har tykt eggløsningslim så sliter svømmerne med å komme frem. Hostesaft er slimløsende og fortynnende og kan hjelpe på det. Samme med grapefruktjuice.

Anonymkode: 0b455...3b2

Kanskje jeg også burde teste neste el. Prøvd i 2 år. 

Anonymkode: 0f732...725

• Liker 2
Skrevet

skader hvertfall ikke å prøve, hvis man ønsker å bli gravid :) Ts 

Skrevet

Hva slags hostesaft?

Anonymkode: e63f5...bd6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags hostesaft?

Anonymkode: e63f5...bd6

Jeg brukte solvipect :) Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...