AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 I tekstmeldinger fra og til kjæresten.. Skriver dere bare en beskjed, eller forventer dere en hyggelig tilbakemelding i tillegg.. Snakker da om "glad i deg" eller bare et hjerte. Spør kun fordi jeg er nysgjerrig på normen... Anonymkode: 33180...700 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Begge deler. Bodd sammen i 7 år nå og ser hverandre hver eneste dag, så blir ikke like mye hjerter og dill som tidligere Blir som regel bare korte meldinger om praktisk ting, men hender jeg sender meldinger hvor jeg bare skriver at jeg er glad i han eller gleder meg til han kommer hjem. Og han gjør det samme til meg innimellom. Men er ikke sånn at jeg blir skuffa over mangelen på det heller. Anonymkode: 8b7cd...e95 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 Forventer ingenting. Noen ganger følger det med et smil. Aldri hjerte. Jeg sender hjerte og kyssesmil noen ganger. Jeg bryr meg ikke at jeg ikke får det tilbake. Noen ganger sier han at han er glad i meg, andre ganger står det ikke det. Hvis jeg skriver det til han først så får jeg alltid en ny melding tilbake om at han er glad i meg også. Anonymkode: c8a41...98e
Million Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Det blir vel litt mye "er glad i deg"-gnål og hjerter om du skal pøse på med det i HVER eneste tekstmelding til typen, da...? Personlig synes jeg det virker litt mer gjennomtenkt og som at man virkelig mener det, om man ikke pøser det ut i enhver tenkelige anledning. Det er hyggelig å få høre kanskje en til to ganger om dagen at "jeg er glad i deg", men man trenger ikke si det hver gang man snur seg og får øye på hverandre eller hver gang man sender en sms eller ringer. Jo nyere forholdet er og jo mer nyforelsket man er, jo sterkere behov for å øse ut slikt har man nok. Men det roer seg etterhvert, heldigvis. ELlers hadde det blitt et evig mas 1
Gjest Raindrops Skrevet 11. februar 2016 #5 Skrevet 11. februar 2016 (endret) Jeg synes det fort blir litt fjortisfaktor over SMS-utvekslinger med masse hjerter, kyss og kliss, så jeg forventer ingenting, og er heller ikke typen til å vise så mye følelser i tide og utide. Foretrekker at det holdes på et minimum, men det er koselig med et hjerte i nattamelding f.eks. Endret 11. februar 2016 av Raindrops
Viktualia Skrevet 11. februar 2016 #6 Skrevet 11. februar 2016 Her er det kun kortest mulig praktiske beskjeder, Gjør meg ingenting, egentlig godt å slippe kosemosing på SMS. Det er ikke der jeg får bekreftelse på at han er den beste mannen noensinne! 1
kisskissbangbang Skrevet 11. februar 2016 #7 Skrevet 11. februar 2016 "Husk melk. Elsker deg ❤😍". Nah, da hadde jeg blitt svett. Det er koselig med en liten mld nå og da bare for oppmerksomheten sin del, og et hjerte nå og da, men stort sett er det beskjeder eller spørsmål eller småprat som tekstes om, da uten kjærlighetserklæringer og smileys.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #8 Skrevet 11. februar 2016 Bruker som regel ikke sende noe klem og kos dersom jeg skal si fra at han må kjøpe med melk eller sånn. Er egentlig bare om jeg er ute på reise en uke uten han at vi sender mer koselige meldinger til hverandre. Anonymkode: 6f06b...4f1
Gjest Genevieve Skrevet 11. februar 2016 #9 Skrevet 11. februar 2016 "Husk brød og salat 😘 glad i deg" er helt typisk meg. Men forventer det ikke tilbake. Liker å si det ofte til dem jeg er glad i. "Elsker deg" sparer jeg litt på.
Rosaprosa20 Skrevet 13. februar 2016 #10 Skrevet 13. februar 2016 Jeg bruker sjelden smilefjes og hjerter selv, så forventer ikke å få det tilbake heller. Syns ofte lange klissete meldinger blir veldig kleint
Outlander Skrevet 13. februar 2016 #11 Skrevet 13. februar 2016 Jeg sender hjerter når jeg vet han har hatt en tøff dag. Utenom det forventer jeg null og henger meg ikke opp på noe som helst måter om hva han sender tilbake eller til meg generelt.
Hactar Skrevet 13. februar 2016 #12 Skrevet 13. februar 2016 Vi sender beskjeder. Thats it. Eller, av og til slår vi oss løs med en mms av ungene. Vi er over 40, så mulig det har noe å si.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #13 Skrevet 13. februar 2016 Min har aldri vært den store smsskriveren.. Han skriver helst ok, eller til nøds litt mer utfyllende, men da om noe praktisk.. (kan du kjøpe ditt og datt, husk å levere det og det.. etc) Så her har det aldri vært noe kliss.. Jeg forventer ingenting, og skriver heller ikek noe hjerter eller kliss til han. Det nærmeste han kommer kliss er vel når han skriver at det er glatt ute, og at jeg må kjøre forsiktig.. Hahaha.. Anonymkode: af639...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #14 Skrevet 13. februar 2016 Den 11. februar 2016 at 14.17, AnonymBruker skrev: Begge deler. Bodd sammen i 7 år nå og ser hverandre hver eneste dag, så blir ikke like mye hjerter og dill som tidligere Blir som regel bare korte meldinger om praktisk ting, men hender jeg sender meldinger hvor jeg bare skriver at jeg er glad i han eller gleder meg til han kommer hjem. Og han gjør det samme til meg innimellom. Men er ikke sånn at jeg blir skuffa over mangelen på det heller. Anonymkode: 8b7cd...e95 Samme her. Anonymkode: b9f0a...989
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #15 Skrevet 13. februar 2016 I starten var vi veldig på hjerter og glad i deg, men nå er vi litt mer avslappet. Jeg pendler, så bor utenbys fra søndag kveld-torsdag, så noenganger kan vi savne hverandre veldig, og da blir det fort "gleder meg til du kommer hjem, savner deg". Men når jeg er hjemme i helgene er meldingene gjerne "kjøp snus", "ikke kom for sent på jobb" osv Anonymkode: 9ffe3...71f
frk91 Skrevet 13. februar 2016 #16 Skrevet 13. februar 2016 jeg bruker sjeldent smiletegn når jeg skriver, men bruker å slenge med et hjerte eller kyssemunn når jeg skriver noe kliss. Typen gjør det samme. Vi kaller hverandre bae(before anything else) når vi skriver, så da føler jeg vi ikke trenger så mye "jeg er glad i deg" og lignende meldinger. Men blir ca 3-4 klissemeldinger per dag. Nå er vi i et avstandsforhold da, så jeg synes det er viktig å skrive hvor glade man er i hverandre. Meldingene har ofte ikke noe annet innhold enn "bae nussnuss" og "gid baebae" Høres veldig spesielt ut, men det funker for oss.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #17 Skrevet 13. februar 2016 Jeg skriver ofte bare f.eks "kan du kjøpe melk?", men det er fordi vi er jo sammen hele tiden. Når vi ikke ser hverandre like ofte pga forskjellig turnus eller fordi en av oss er bortereist skriver vi ofte "håper du får en fin dag" med hjerter og kyssetegn og kliss Anonymkode: e57df...198
Rosa Sitron Skrevet 13. februar 2016 #18 Skrevet 13. februar 2016 Vi skriver begge deler, men må nok innrømme det blir en del "kliss" i løpet av dagen
Viljaa Skrevet 14. februar 2016 #19 Skrevet 14. februar 2016 (endret) Jeg forventer det ikke, men blir glad hvis jeg får det. I hverdagen sender vi mye uromantiske "Har vi nok dopapir"-meldinger, mens andre ganger legger vi på emojis eller "elsker deg". Vi bor sammen og sees hver dag, så det er ikke enormt viktig for meg med romantikk på sms. Mulig at jeg har litt høyere forventninger hvis vi er borte fra hverandre over tid, da er det litt viktigere med bekreftelse, selv om jeg egentlig synes at vi klarer å opprettholde romantikken på andre måter enn via SMS. Endret 14. februar 2016 av Viljaa
Sapientia Skrevet 14. februar 2016 #20 Skrevet 14. februar 2016 De fleste meldinger er uten sånt, noen er med. Vi synes det er passe mengder for oss to. Noen ganger er vi kanskje litt "fjortiser" men det bryr vi oss ikke om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå