Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest besserwesser
Skrevet
Den 10. september 2016 at 18.38, AnonymBruker skrev:

Jeg aner IKKE hvem som har svart i denne tråden, men de har tydeligvis ikke peiling.. Jeg kjenner en som er ferdigutdannet eiendomsmegler fra BI nå i år, og han får seg ikke jobb! Jobbmarkedet er dårlig, og at alle får seg jobb er bare tull.. Det er et beintøft marked, spesielt nå i disse tider! Noe av problemet er for mange meglere, noe er at folk ikke selger bolig i disse økonomisk trange nedgangstidene, noe er også at andre yrker (var det jurister tro?) bytter over til eiendomsmegling når deres arbeidsmarked er dårlig.. 

Anonymkode: 9e864...eb7

Boliger selger seg selv. Og alle får seg jobb, da jobben er såre enkel, og antall boliger øker kontinuerlig. Har han en eller annen form for funksjonsnedsettelse, etc.?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 2016/9/12 at 16.27, besserwesser skrev:

Boliger selger seg selv. Og alle får seg jobb, da jobben er såre enkel, og antall boliger øker kontinuerlig. Har han en eller annen form for funksjonsnedsettelse, etc.?

jeg tror du har funksjonsnedsettelse.

Anonymkode: 3eeda...a63

• 10 måneder senere...
Gjest besserwesser
Skrevet (endret)

Enkel utdanning som de fleste surfer gjennom. Enkelt å få seg jobb også, men du må stå på for å bygge deg et opp nettverk hvis du ikke har kontakter fra før av. Det er og forblir er rævslikker-yrke. Som eiendomsmegler jobber du som hvilken som helst annen selger. Utdanning og karakterer har minimal betydning. Du trenger ikke engang å ha greie på boligmarkedet. Se på Eklund og homsegjengen. De har ikke peiling på noe som helst - likevel gjør de det godt. De bygger opp en grunnløs hype, og lever sine meningsløse liv ene og alene på denne hypen.

Eiendomsmeglere generelt kan karakteriseres som intet annen enn menneskelig søppel. Dette er et yrke som tiltrekker seg det miljøødelagte bunnslammet i samfunnet vårt. Mennesker uten essens.

Endret av besserwesser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...