Bloggheksa Skrevet 11. februar 2016 #1 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg elsker blogger, og jeg leser nye blogger daglig. Men sjeldent har en blogg fått meg i så godt humør som denne: http://m.fredmagnejohansen.blogg.no Denne bloggen bør leses, lo så jeg fikk vondt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. februar 2016 #2 Del Skrevet 11. februar 2016 12 minutter siden, Bloggheksa skrev: Jeg elsker blogger, og jeg leser nye blogger daglig. Men sjeldent har en blogg fått meg i så godt humør som denne: http://m.fredmagnejohansen.blogg.no Denne bloggen bør leses, lo så jeg fikk vondt 😂 Dagens lættis...Übermorsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. februar 2016 #3 Del Skrevet 11. februar 2016 Syntes ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 11. februar 2016 3 timer siden, gundagrynte skrev: Dagens lættis...Übermorsom 3 timer siden, gundagrynte skrev: Dagens lættis...Übermorsom Ja jeg lo så jeg gråt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 11. februar 2016 3 timer siden, Honey Dew skrev: Syntes ikke det Deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. februar 2016 #6 Del Skrevet 11. februar 2016 42 minutter siden, Bloggheksa skrev: Ja jeg lo så jeg gråt 😂 Me 2 Skikkelig herlig start på dagen Så takk for at du la ut link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2016 #7 Del Skrevet 11. februar 2016 Artig fyr, forfriskende lite selvhøytidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 11. februar 2016 43 minutter siden, gundagrynte skrev: Me 2 Skikkelig herlig start på dagen Så takk for at du la ut link Et øyeblikk siden, MarianneE skrev: Artig fyr, forfriskende lite selvhøytidlig! Ja det skulle vært flere slike bloggere, dette er en blogg jeg kommer til og følge, i håp om mer latter å tårer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 11. februar 2016 #9 Del Skrevet 11. februar 2016 7 minutter siden, Bloggheksa skrev: Ja det skulle vært flere slike bloggere, dette er en blogg jeg kommer til og følge, i håp om mer latter å tårer 😂 Jeg kommer også til å følge den bloggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 11. februar 2016 7 minutter siden, frykteligfrustrert skrev: Hahaha denne var herlig forfriskende :D Kunne ikke vært mer enig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg