Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg skal kjøpe en hårkur ganske snart. Noen som kan anbefale noen? Jeg har litt tørr hodebunn. Gjerne noen fra Sebastian eller Redken.
Gjest Ethereal Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 Men håret ditt er? *langt, kort, tykt, tynt, farget, bleket, slitt, tørt? Uten er det vanskelig å gi skikkelige råd. Trenger håret ditt fuktighet/næring, er Redken All Soft bra, men trenger det mer oppbyggende proteiner i tillegg, er kanskje Joico K-Pak tingen. Sebastian har såvidt jeg vet bare en kur, i Laminates-serien.
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #3 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har langt og litt tynt hår. Mulig jeg har litt tørt hår og.
Gjest Ethereal Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 Så det er hodebunnen du vil kure? For hvis håret ditt er i OK stand, trenger du kanskje ikke mer enn å la en normal balsam virke litt lenger enn normalt. Kerastase har gode produkter for tørr hodebunn, i serien Dermo-Calm.
Lala Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Sniker meg på her siden jeg trenger samme råd. Kuren min fra KMS er snart tom, så jeg planlegger å kjøpe en ny. Noen guruer som har råd til meg? Har halvlangt, farget og stripet, tynt hår men med mange hårstrå (ergo medium tykt). Bruker rettetang nesten daglig pga håret blir fort brusete og "luggen" krøllete og umulig. Trenger evt produkt til før rettetang bruk. OG ikke minst: hvor bør man kjøpe det hen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå