Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd og erfaring her!

Jeg har prøvd og søke litt på nett, men ikke funnet heeelt det jeg er ute etter!

Jeg hadde eggløsning ca den 3.2, ifølge kalenderen (kan jo være pluss minus noen dager)

Jeg begynte den 2.2 og få vondt (stikking) på høyre side (føles ut som eggstokkene) under samleie!

Tenkte jo at dette kunne være eggløsning, men er ikke noe bedre den dag i dag, det er 8 dager siden, og vi har vel hatt samleie nesten hver dag!

Vi er prøvere, men ikke kjent noen symtomer eller lignende av graviditet!

Hva kan det være? Er bare på høyre side, det samme hver gang (Det er ikke den samme smerten som når ham bunner meg)

Merker jeg begynner å bli litt bekymret da jeg aldri har opplevd det før, hvertfall ikke over så lang tid.

Anonymkode: ad1b5...27b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Ut ifra kalenderen skulle du ha hatt el for 8 dager siden? Jeg kan enkelte ganger ha vondt under samleie mellom el og ikm. Men test deg hvis du er usikker og ikke har hatt de smertene før. 

Anonymkode: 89b0c...ee2

Skrevet

Ja, bruker bare sånn oversikts kalender som beregner når jeg skal ha el og tr

Er jo bare 8dpo, så tror ikke det kan være graviditet, kansje normalt?  

Skrevet

Vet aldri.  Men kan være helt normalt ja. 

Skrevet

Jeg hadde det noen maaneder, fant aldri ut hva det var... Men, smertene forsvant og jeg ble gravid kort tid etterpaa :)

Anonymkode: 4ac21...8d2

Skrevet

Naar det er sagt, saa kan det jo faktisk vaere at du allerde er gravid :) Kanskje din kropp reagerer slik paa graviditet. Naar kan du teste? 

Anonymkode: 4ac21...8d2

Skrevet

Ingen av oss har undersøkt deg, men dette kan like gjerne være endometriose på eller rundt eggstokken som noe annet. Gå til lege om du er usikker. 

Anonymkode: 72578...147

• Liker 1
Skrevet

Tatt test ?

Skrevet

Nei, har ikke mulighet enda, venter til mandag, men blir spennende å se!

Grunnen for at jeg spurte var vel for når jeg søkte opp problemet mitt på google kom cyste opp ganske mange ganger, så lurte på om noen her hadde erfaring med det, og evt hadde liggnende symptomer :)

Men dpo 12 idag, så er ikke lenge til evt tr heller!

Får håpe problemet er  naturlig, og at det forsvinner etterhvert! Men alltid greit å spørre her før man maser på lege føler jeg :P

Fra TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...