AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Det er en utrolig kjekk fyr som studerer det samme som meg på skolen vi går på, som jeg kom over på Tinder nå.. Vi er ganske mange på studiet så har ikke fått kommet i prat med han der desverre. Nå lurer jeg på om jeg skal hjerte han på Tinder? 🙈 Det er jo ikke noe stress hvis vi ikke matcher for da finner han jo aldri ut at jeg likte han, men... Tenk om han trykker liker ved et uhell og ser at jeg har likt han eller noe sånt? Da blir det jo überkleint å møte opp på neste forelesning...... Anonymkode: db5dc...963
Okapi Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Mange menn sveiper alle til høyre uansett, og sorterer etterpå, så det er jo en sjanse for at han får match med deg uten å egentlig være interessert. Så får du vel heller spørre deg om det negative ved det er verre enn sjansen for at han faktisk liker deg, men ingen av dere sier noe. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Jeg hadde syns det hadde vært litt kleint egentlig, spesielt hvis du ser han hver dag. Prøv å ta kontakt med han IRL? Anonymkode: 6805f...55e
Smookiekins Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Du har jo ingenting å tape på å trykke liker på han når du uansett ikke har kontakt med han i utgangspunktet tenker jeg.. Det er heller ikke en selvfølge at man vet om hverandre når man studerer det samme selvom du har sett han da. 3
Okapi Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Det er veldig sant. Har hendt noen ganger at folk har sagt at de har sett meg eller husker meg fra et eller annet sted, mens jeg ikke kan huske å noensinne ha sett dette mennesket før.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 En som jobber i en matbutikk som jeg er på hils med, og som kjenner eksen min godt har trykket hjerte på meg på happn og sendt meg en charm(regner med det er for at jeg skal se at han har trykket hjerte på meg?). Jeg synes det er veldig kleint, og unngår den matbutikken nå..han kan bare se når jeg sist var pålogget, og vet garantert at jeg har sett dette. Vært innom butikken én gang siden det skjedde, og jeg unngikk øyekontakt fordi det ble for kleint... Anonymkode: d8a4b...7e1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Vi har hilst én gang, men ikke noe mer enn det. Det var i fadderuka hehe. Men er jo ikke sikkert han husker meg/kjenner meg igjen nei. Tror jeg venstresveiper, enig i at det fort kan bli kjempekleint... :/ TS Anonymkode: db5dc...963
Arca Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 Huh? Er ikke dette poenget med Tinder da? At noen skal få vite at du liker de. 2
Charmander Skrevet 11. februar 2016 #9 Skrevet 11. februar 2016 Det er akkurat så kleint som du gjør det til. Om du bare lærer deg å "gi litt faen" så er ikke dette kleint. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #10 Skrevet 11. februar 2016 5 minutter siden, Charmander skrev: Det er akkurat så kleint som du gjør det til. Om du bare lærer deg å "gi litt faen" så er ikke dette kleint. Jeg er desverre skikkelig dårlig på å gi faen. Skikkelig følelsesmenneske som overtenker alt 🙈 Anonymkode: db5dc...963
Nanami Skrevet 11. februar 2016 #11 Skrevet 11. februar 2016 (endret) Jeg hadde synes det var mer kleint om jeg fant en på studiet, likte ham og så ble det aldri noen match. Altså, dersom han liker deg og du ikke liker tilbake, tenker jeg på. Endret 11. februar 2016 av Pompom 2
Charmander Skrevet 11. februar 2016 #12 Skrevet 11. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er desverre skikkelig dårlig på å gi faen. Skikkelig følelsesmenneske som overtenker alt 🙈 Anonymkode: db5dc...963 Men det er tinder, det vet man jo ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #13 Skrevet 11. februar 2016 10 timer siden, Charmander skrev: Det er akkurat så kleint som du gjør det til. Om du bare lærer deg å "gi litt faen" så er ikke dette kleint. Men husk at det er to personer involvert her. Dersom den ene parten gjør det kleint, så blir det kleint uansett. TS vet ikke hvordan medstudenten vil reagere. Anonymkode: eb190...40f
Charmander Skrevet 11. februar 2016 #14 Skrevet 11. februar 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men husk at det er to personer involvert her. Dersom den ene parten gjør det kleint, så blir det kleint uansett. TS vet ikke hvordan medstudenten vil reagere. Anonymkode: eb190...40f Det er helt korrekt observert, men det er også slik at mennesker gjerne speiler hverandre så det eneste TS kan gjøre er være rolig, og gjøre sitt beste for at det ikke evt. blir kleint. Det kan fort fungere fint det. Endret 11. februar 2016 av Charmander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå