Gå til innhold

Hva er vitsen med sokkeklyper/-klips eller-hva-det-nå-heter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett reklame i slike kataloger om klips som samler sokker slik at de ikke forsvinner i vask etc. Hva er vitsen? ER det virkelig noen som bruker dette? Har dere ørten og femti slike klips da? Og er unger og mann og dere selv så pliktoppfyllende og flinke at dere setter på en klips før dere legger deres brukte sokker i skittentøyskurven? Eller sitter mor selv og leiter frem sokkematch i skittentøyskurven før hun setter på en maskin? Og hva med sokkene som en ikke finner match til? Blir de bare liggende - skitne? Det må da være MYE bedre å matche RENE sokker enn stinkende sokker? Og når en finner enslige sokker, så kan de plasseres RENE i en kurv. Alle vet jo at sokkene ikke forsvinner i vaskemaskinen, men på skolen, barnehagen eller under sengen eller bak skittentøyskurven/dusjkabinettet eller under badekaret.

Bruker DU sokkeklips? Nysgjerrig på hvorfor det er nyttig og hvordan det er gjennomførbart. Nei, jeg har ikke tenkt å kjøpe :D Vi måtte sikkert hatt 200 klips, og kan bare forestille meg alt bråket i vaskemaskinen/tørketrommelen, + glosene som kommer ut av munnen min når reparatøren plukker frem knekte sokkeklipsbiter fra pumpeslangen til vaskemaskinen og gir meg en regning på 1100,-...

Anonymkode: e84f3...95a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har aldri brukt de klypene, tror vi hadde en som lå her et sted, men kan ikke huske at den noengang var i bruk. Ikke hadde jeg giddet å sette på klyper på alle sokkene! Min vaskemaskin er så godt oppdradd at den våger ikke småspise på sokkene engang :laugh: 

Endret av Frida
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...