Gå til innhold

tørr ikke fortelle dette til noen, men det må ut

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ok her er settingen.... jeg lever i etfast forhold ser svært negativt på det å være utro, har aldri vært det og aldri opplevd det innpå meg! elsker kjæresten min av alt på jord og ser en fremtid med han. dog noen ganger tenker jeg" hm lurer på hvordan det ville vært å være sammen en annen gutt"...

jeg jobber på en jobb med en gutt litt eldre enn meg, jeg vet at han er intr i meg og har vist dette flere ganger, jeg synes han er veldig årleit men jeg vet at han ikke er min type i det hele tatt, hans holdninger og handlemåter hadde jeg aldri kunne ha akseptert i et forhold. men det som skremmer er dette, jeg våknet i morges etter en herlig drøm, jeg drømte at jeg bak min rygg på min forlovede møtte denne gutten på jobben, mye skjedde men det som satte spor var at jeg la hodet mitt på hans skulder og han kysset nakken min, og det var så deilig og jeg smeltet helt, og ikke bare det men det var så ekte, og der og da skulle jeg ønske det var ekte.. men da vi skulle ta farvell så tungekysset vi. men poenget er dette gjorde jeg bak ryggen på min kjæreste og det var heller ikke avtalt og det var sp ekte og der og da skulle jeg ønske det var ekte, lengtet virkelig etter det!

jeg har ofte drømt at jeg er utro, ikke liker jeg denne gutten på denne måten og jeg avstår fra utroskap, men hvorfor "liker" jeg drømmene da? ville bare osvne og drømme videre om det.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har det sånn også..vi fantaserer om andre selv om vi har det bra..kanskje vi savner spenning sant..jeg har i blant lyst å være veldig singel :(

Skrevet

Tror dette er veeeeeeldig normalt.... :wink:

Don't worry be happy!

Skrevet

Det er bare drømmer og ikke noe du ville gjennomført i virkeligheten med alle de konsekvenser det har.

Du har som de fleste av oss følelser og behov for bekreftelser.. så når han gir deg oppmerksomhet blir antagelig en del av deg smigret (selv om du ikke er interessert) og ettersom de fleste av oss gjennom et langt samliv får lyst på andre så kanaliseres den smigrede følelsen i virkeligheten til begjær i drømme.

Ta det med ro! Snakk om det - fortell kjæresten om det så får du ufarliggjort det og du slutter antagelig å drømme om det. Understrek for all del at det er drømmer og at du ikke skjønner hvorfor du drømemr sånn før du forteller det da, så det ikke blir drama :ler:

Skrevet
Ta det med ro! Snakk om det - fortell kjæresten om det så får du ufarliggjort det og du slutter antagelig å drømme om det. Understrek for all del at det er drømmer og at du ikke skjønner hvorfor du drømemr sånn før du forteller det da' date=' så det ikke blir drama :ler:[/quote']

Ville nok IKKE fortalt det til kjæresten! Hva er vitsen? Han blir sikkert litt såret og usikker, selv om hun påpeker at det bare er en drøm...

Skrevet

Hadde glatt fortalt det til kjæresten min om jeg plutselig hadde drømt at jeg hadde sex med en kollega - bare for å få det ut av verden.

Hvis hun tror det vil true forholdet så må hun bare la det være såklart, men jeg hadde gjort det - og det hadde hjulpet meg. Det hjelper fordi å dele drømmen ufarliggjør og eksponerer den og samtidig gjør det at hun vil bli kvitt følelsen av å holde noe hemmelig for kjæresten.

Gjest drømmeren
Skrevet

Jeg har ofte hatt drømmer om kjekke menn jeg har møtt og kjekke menn jeg kjenner. Til tider ganske så erotiske drømmr, jeg har tatt med meg fantasiene i sengen med min kjære, tatt ut erotikken på han og han er jo kjempefornøyd men jeg har aldri fortalt han om drømmene mine.

Jeg kunne ikke tenke meg å være sammen med disse mennene i virkeligheten, realiteten ville nok ikke blitt så bra som drømmen. :sjarmor:

Skrevet

Jeg har sånne drømmer når jeg er gravid! :hoho:

Drømte om Petter Solberg en gang :o , skjønner ikke helt hvorfor. Han er ikke interessant når jeg er våken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...