Gå til innhold

Han vil IKKE ha sex: Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort verson: Les fet, understreket skrift!

Fadderuka 2014 møtte jeg en kjekk fyr, vi hang sammen mye og siste kvelden ble han med meg hjem. (Han lå over og vi hadde sex, men det var mest på mitt initiativ, han ville egentlig gå hjem, men så "ombestemte" han seg da jeg argumenterte mot. :) )  Dette var imidlertid dagen før han skulle reise på utveksling til Australia i et helt år... Husker vi satt sammen på stua, og han sa at "typisk: når jeg endelig møter noen jeg liker, så drar jeg til utlandet..". 

Vi har hatt litt kontakt på snap i ettertid, men bare sånn helt generell kontakt. (Bilder på snap, like bilder på face osv.) Han tok f.eks. kontakt med meg i jula på face-chat og spurte litt om hvordan det gikk osv.. 

Så fikk han seg kjæreste i Australia (de møttes nok før jul), men han gjorde det slutt med henne rett før sommeren, da han ikke villle han noe avstandsforhold. Han har også fortalt meg at han ikke var så veldig forelsket på slutten. 

Han tok kontakt med meg da han kom tilbake også, i sommer, og vi møttes; hang litt sammen på skolen og hadde vinkveld osv. Da fortalte jeg han at jeg hadde hatt noe på gang med en annen i en måneds tid, men at jeg var i ferd med å avslutte det. (Gjorde det.) Jeg var ganske brisen den vinkvelden, og spurte rett ut om han likte meg, men da ble han litt rar og sa "ja", men han at han ikke var klar for noe forhold. Noe jeg syntes var helt greit - var jo ikke forelsket i han. Men vi har møttes litt etterpå også, på skolen , på fest osv. På fest blir jeg gjerne litt koseklein, og har av og til prøvd å bli litt intim med han, MEN DET VIL HAN IKKE! Han trekker seg hele tiden unna de mulighetene.

Hadde jo skjønt det der med "jeg er ikke klar for et forhold", dersom han ville hatt sex. Da er det jo bare en unnskyldning. Men han vil jo ikke det, og tar likevel med jevne mellomrom kontakt og spør hva som skjer, om vi skal se en film, lunsj på skolen osv. (Han vil gjerne ha meg i armkroken!) Synes det er så merkelig! Den jevne mann ville jo kastet seg over muligheten for sex!?

Skal sies at vi ikke har møttes på langt over to måneder nå (litt fordi det ikke har passet de gangene det har vært aktuelt), men har hatt kontakt på messenger og snap.

Vi presenterer oss som venner, og vet ikke engang om andre vet at det "har vært noe".. Og vi har altså ikke hyppig kontakt, men av og til, mend jevne mellomrom.

Har tenkt litt på denne situasjonen, og synes bare det er så merkelig! Noen flere som har opplevd lignende? Vil han ha meg i reserve? Ser han bare på meg som en venn? Hva tror dere? (Han er IKKE homo! Dette vet jeg med 100% sikkerhet ;) )

Takk for svar!

Anonymkode: 0ec80...306

Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

lol, han utnytter deg :P skjønner du ikke dett ??

Skrevet

Han vil ha en venn 

Anonymkode: c50a8...9c7

• Liker 3
Skrevet

Virker jo som om han liker deg som en venn, og rett og slett ikke er forelska i deg. 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...