Patronus Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 (endret) Jeg ble skikkelig gira nå Serien skal hete Fuller House, og ALLE skuespillerene vil være på skjermen, minus Mary-Kate og Ashley Olsen, som takket nei til rollene. Av en eller annen merkelig grunn har dette gått meg hus forbi Ser ut til at Bob Saget(Danny Tanner), John Stamos(Jesse Katsopolis), Lori Loughlin(Becky Katsopolis) og Dave Coulier(Joey Gladstone) bare vil være med i 1-2 episoder Men likevel så utrolig morsomt! Premiere dato: Fredag, 26 februar! *iiiiik* Her er traileren for interesserte: https://www.youtube.com/watch?v=YRrlH8mZPAU Noen andre som gleder seg?? Endret 10. februar 2016 av Patronus 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Elsket den serien som tenåring. Kommer alle episodene ut med en gang eller vil de legge det ut hver uke? Kjedelig at MK&Ashley ikke skal være med, men forståelig. Som Dave Coulier sa, så var de bare småtasser når serien gikk, de har kanskje ikke samme ''familie'' båndet som de andre på settet. Og så flott å se Jodie Sweetin som har klart seg så fint etter noen røffe år Anonymkode: 857ed...552 3
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Så Gøy! Jeg var skikkelig glad i den serien, husker jeg kunne se på den flere ganger uten å bli lei av den. Men jeg liker også måten mange av de seriene fra 90 tallet er bygd opp, de har en kjempefin sjarm over de som ikke er helt det samme som det vi har så mye av nå til dags. Men det er naturligvis en del moderne serier som er bra nå også. Jeg skal ha denne tvserien i tankene. Synes det er kjempedigg at de lager en ny tvserie versjon som har linkninger til deres tidligere tvserie. Men ja, skikkelig kjipt at Bob Saget, John Stamos, Lori Loughlin, Dave Coulier skal kun være med i 1-2 episoder. Kanskje hvis det blir mer populær enn forventet at de da vil bli med i flere episoder? De er jo også egentlig en del av "kjerne" gjengen i Full House, så de burde ha vært med i flere episoder/sesonger. 17 minutter siden, incognita skrev: Uncle Jesse Hadde du også en slags "crush" på Uncle Jesse?
Patronus Skrevet 10. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2016 7 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Så Gøy! Jeg var skikkelig glad i den serien, husker jeg kunne se på den flere ganger uten å bli lei av den. Men jeg liker også måten mange av de seriene fra 90 tallet er bygd opp, de har en kjempefin sjarm over de som ikke er helt det samme som det vi har så mye av nå til dags. Men det er naturligvis en del moderne serier som er bra nå også. Jeg skal ha denne tvserien i tankene. Synes det er kjempedigg at de lager en ny tvserie versjon som har linkninger til deres tidligere tvserie. Men ja, skikkelig kjipt at Bob Saget, John Stamos, Lori Loughlin, Dave Coulier skal kun være med i 1-2 episoder. Kanskje hvis det blir mer populær enn forventet at de da vil bli med i flere episoder? De er jo også egentlig en del av "kjerne" gjengen i Full House, så de burde ha vært med i flere episoder/sesonger. Hadde du også en slags "crush" på Uncle Jesse? Ja det er noe med disse 90-talls seriene som er så koselige Har hatt en god del Serie-marathoner fra 90 tallet hehe! Håååper at de klarer å holde den sjarmen vedlike i den nye serien. Slik jeg forstår det skal serien omhandle DJ, som har 3 gutter, blitt enke og dermed flytter Stephanie og Kimmy inn sammen med henne, for å hjelpe henne. Altså, historien snudd om på Vi må bare være flinke å reklamere om serien til alle vi kjenner, så er vi kanskje så heldig at vi får se hele gjengen neste sesong i flere episoder. Oi, som jeg planlegger, og serien har ikke en gang kommet ut enda 2
Patronus Skrevet 10. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsket den serien som tenåring. Kommer alle episodene ut med en gang eller vil de legge det ut hver uke? Kjedelig at MK&Ashley ikke skal være med, men forståelig. Som Dave Coulier sa, så var de bare småtasser når serien gikk, de har kanskje ikke samme ''familie'' båndet som de andre på settet. Og så flott å se Jodie Sweetin som har klart seg så fint etter noen røffe år Anonymkode: 857ed...552 Regner med alle episodene ligger ute med en gang, siden det er en netflix-produksjon Ja det er godt å se at hun har kommet seg! Ashley sa vell i et intervju at hun ikke har vært i filmer på 17 år, og ønsket ikke å starte opp med det igjen. MK mener jeg å huske sa at hun kunne tenke seg til det, men akkurat nå var det ikke tid. Tror de har lagt skuespiller yrket på hylla for godt eller? Kan ikke huske å ha sett dem i noen filmer, siden 2004
Gjest 123Sol Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Så pene de har blitt :D Utenom Kimmy, hun er like irriterende som hun alltid har vært.
Gjest Hold the door Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 11. februar 2016 #10 Skrevet 11. februar 2016 33 minutter siden, Patronus skrev: Ja det er noe med disse 90-talls seriene som er så koselige Har hatt en god del Serie-marathoner fra 90 tallet hehe! Håååper at de klarer å holde den sjarmen vedlike i den nye serien. Slik jeg forstår det skal serien omhandle DJ, som har 3 gutter, blitt enke og dermed flytter Stephanie og Kimmy inn sammen med henne, for å hjelpe henne. Altså, historien snudd om på Vi må bare være flinke å reklamere om serien til alle vi kjenner, så er vi kanskje så heldig at vi får se hele gjengen neste sesong i flere episoder. Oi, som jeg planlegger, og serien har ikke en gang kommet ut enda Haha! Jeg og mannen min har drivet å sett på andre 90 talls tvserier som jeg også så på tidligere men som ikke han visste om, han likte dem godt etter at jeg introduserte disse til han. Samme med en del av hans favoritt serier som jeg ikke så på, men så ble de mine favoritter de og. Virker som om de vil holde mye av 90 talls sjarmen av hva en kan se på i traileren da. Ut i fra hva jeg ser i traileren og hva du forteller meg her så synes jeg at det virker interessant ut. Likte også godt DJ, Stephanie og Kimmy og Co, så synes det virker svært så lovendes ut! Hvis du ikke hadde fortalt om dette innpå her så hadde ikke jeg hatt en anelse om dette, vet ikke hvor lang tid det hadde tatt før jeg fant ut av det. Så en STOR takk til deg! 42 minutter siden, Patronus skrev: Regner med alle episodene ligger ute med en gang, siden det er en netflix-produksjon Ja det er godt å se at hun har kommet seg! Ashley sa vell i et intervju at hun ikke har vært i filmer på 17 år, og ønsket ikke å starte opp med det igjen. MK mener jeg å huske sa at hun kunne tenke seg til det, men akkurat nå var det ikke tid. Tror de har lagt skuespiller yrket på hylla for godt eller? Kan ikke huske å ha sett dem i noen filmer, siden 2004 Vel, har hørt om flere av disse unge skuespillerne som ble berømte i en meget ung alder at flere av disse ikke får oppleve en vanlig barndom. Og at en del av disse føler at de "mistet" den erfaringen siden de ikke fikk mye tid til å få levd ut barndommen/ungdomstiden som flest andre i samme alder som dem. Hvis dette er en del av grunnen til hvorfor disse har stoppet med å bli med i filmer de siste årene, så har jeg forståelse for det. De ble da bare kastet inn i filmverdenen da de ble født inn i denne verden omtrent, så de hadde da ikke så mye annet valg enn å fortsette med det mens de fortsatt var veldige små/unge.
Patronus Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2016 10 timer siden, Sunflower-Delight skrev: Haha! Jeg og mannen min har drivet å sett på andre 90 talls tvserier som jeg også så på tidligere men som ikke han visste om, han likte dem godt etter at jeg introduserte disse til han. Samme med en del av hans favoritt serier som jeg ikke så på, men så ble de mine favoritter de og. Virker som om de vil holde mye av 90 talls sjarmen av hva en kan se på i traileren da. Ut i fra hva jeg ser i traileren og hva du forteller meg her så synes jeg at det virker interessant ut. Likte også godt DJ, Stephanie og Kimmy og Co, så synes det virker svært så lovendes ut! Hvis du ikke hadde fortalt om dette innpå her så hadde ikke jeg hatt en anelse om dette, vet ikke hvor lang tid det hadde tatt før jeg fant ut av det. Så en STOR takk til deg! Vel, har hørt om flere av disse unge skuespillerne som ble berømte i en meget ung alder at flere av disse ikke får oppleve en vanlig barndom. Og at en del av disse føler at de "mistet" den erfaringen siden de ikke fikk mye tid til å få levd ut barndommen/ungdomstiden som flest andre i samme alder som dem. Hvis dette er en del av grunnen til hvorfor disse har stoppet med å bli med i filmer de siste årene, så har jeg forståelse for det. De ble da bare kastet inn i filmverdenen da de ble født inn i denne verden omtrent, så de hadde da ikke så mye annet valg enn å fortsette med det mens de fortsatt var veldige små/unge. Ja det er trist egentlig. Baksiden av medaljen :/ Mens jeg venter, sitter jeg nå å ser The unathorized full house story, som kom i 2015. Vet ikke helt hva jeg syns om den enda. Den har fått veldig dårlig kritikk da, for å sette skuespillerne i et dårlig lys og gjøre dem til latter. Men har ikke sett noe til dette så langt, 22 minutter inn Anbefaler å lese litt intervjuer om stjernene i serien, før man ser filmen. Så skjønner man mer http://www.rollingstone.com/tv/news/10-most-wtf-moments-from-the-unauthorized-full-house-story-20150824
Patronus Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #12 Skrevet 11. februar 2016 10 timer siden, visningsnamn skrev: Så kjedelig at ikke Aunt Becky & Co skal være med i flere episoder, men så gøy at vi får se Nicky og Alex som (unge) voksne. Jeg lurer på om det kommer til å være like "teit" som Full House, håper ikke det. (Jeg kommer til å se det uansett, da. ) Ja, det syns jeg og. Og glad til at de ihvertfall er samlet alle sammen til en episode ihvertfall :D Hva tenker du på når du sier teit?
Shinigami Skrevet 11. februar 2016 #13 Skrevet 11. februar 2016 Hehe, hadde også en crush på Uncle Jesse Spent på om det blir klissete moralprekener med passende bakgrunnsmusikk jeg
Patronus Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #14 Skrevet 11. februar 2016 Anbefaler IKKE The unathorized full house story. Så grufullt kleint Derimot Beyond the headlines: Full house var veldig søt.
Patronus Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #15 Skrevet 11. februar 2016 2 timer siden, Shinigami skrev: Hehe, hadde også en crush på Uncle Jesse Spent på om det blir klissete moralprekener med passende bakgrunnsmusikk jeg Ja det er jo klassisk Kjenner jeg vil gjemme meg bak puta av tanken på dem
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 11. februar 2016 #16 Skrevet 11. februar 2016 3 timer siden, Patronus skrev: Anbefaler IKKE The unathorized full house story. Så grufullt kleint Derimot Beyond the headlines: Full house var veldig søt. Kan du forklare hva som gjorde den så grufullt kleint? Hadde egentlig ikke så lyst til å se på det om de kun er ute etter å gjøre narr av Full House serien og alle skuespillerne. Synes ikke noe særlig om sånt, det vil alltids finnes de som bare ønsker å finne feil og kritisere. Samme som de som hevder at Walt Disney er ondskapsfullt og at Illuminati er bak det hele. Jeg vil fortsette med å like Walt Disney, samme med Full House og diverse andre tvserier jeg likte i fra 90 tallet. Hva er Beyond the headlines: Full House? Hvis du kan fortelle det kort og godt?
doktorproktor Skrevet 11. februar 2016 #17 Skrevet 11. februar 2016 Jeg var SÅÅÅÅ forelsket i uncle Jesse hele barndommen min 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #18 Skrevet 11. februar 2016 den traileren var veldig cringe og klein. ugh Anonymkode: cc278...cab
Patronus Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #19 Skrevet 11. februar 2016 (endret) 1 time siden, Sunflower-Delight skrev: Kan du forklare hva som gjorde den så grufullt kleint? Hadde egentlig ikke så lyst til å se på det om de kun er ute etter å gjøre narr av Full House serien og alle skuespillerne. Synes ikke noe særlig om sånt, det vil alltids finnes de som bare ønsker å finne feil og kritisere. Samme som de som hevder at Walt Disney er ondskapsfullt og at Illuminati er bak det hele. Jeg vil fortsette med å like Walt Disney, samme med Full House og diverse andre tvserier jeg likte i fra 90 tallet. Hva er Beyond the headlines: Full House? Hvis du kan fortelle det kort og godt? Bob Saget blir blant annet fremstilt som en pervers og negativ person, på en overdådig måte. Han er vell kjent for ''dirty jokes'' på settet, men dette var seriøst overdådig. Ble på noen punkter kvalm. Det var det kleineste igjennom filmen, og som gjorde at jeg ble negativ til den. Personlig syns jeg ikke den latterliggjorde skuespillerne, men syns i bunn og grunn det var dårlig gjennomført. Noe av grunnen til det, kan være at lifetime ikke fikk lov til å la huset være lik det originale. Syns i bunn og grunn det var lite ''nytt''. Men, skal jeg skrive noe positivt om den, så lærte man jo litt mer om de forskjellige stjernene. Om hvordan de kom til serien og hva de opplevde på settet Anbefaler heller Beyond the headlines: Full house, fordi det hedrer serien. Det er grundige fakta, man får vite om livene deres etter serien endte og intervjuer med Jeff Franklin(produsenten) og John Posey (som ble erstattet av Bob Saget etter Pilot episoden) Dette er mer en ''dokumentar'' om jeg kan kalle det dèt! Følte jeg fikk mer ut av den siste jeg så! Ja, ikke sant? Alle mennesker har flere sider av seg selv! Men vi har jo en lei tendens til å glorifisere våre idoler, og når de tråkker feil, blir vi skuffet. Uansett, så beundrer jeg det disse menneskene kan produsere og den magien de har skapt Endret 11. februar 2016 av Patronus
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 11. februar 2016 #20 Skrevet 11. februar 2016 1 time siden, Patronus skrev: Bob Saget blir blant annet fremstilt som en pervers og negativ person, på en overdådig måte. Han er vell kjent for ''dirty jokes'' på settet, men dette var seriøst overdådig. Ble på noen punkter kvalm. Det var det kleineste igjennom filmen, og som gjorde at jeg ble negativ til den. Personlig syns jeg ikke den latterliggjorde skuespillerne, men syns i bunn og grunn det var dårlig gjennomført. Noe av grunnen til det, kan være at lifetime ikke fikk lov til å la huset være lik det originale. Syns i bunn og grunn det var lite ''nytt''. Men, skal jeg skrive noe positivt om den, så lærte man jo litt mer om de forskjellige stjernene. Om hvordan de kom til serien og hva de opplevde på settet Anbefaler heller Beyond the headlines: Full house, fordi det hedrer serien. Det er grundige fakta, man får vite om livene deres etter serien endte og intervjuer med Jeff Franklin(produsenten) og John Posey (som ble erstattet av Bob Saget etter Pilot episoden) Dette er mer en ''dokumentar'' om jeg kan kalle det dèt! Følte jeg fikk mer ut av den siste jeg så! Ja, ikke sant? Alle mennesker har flere sider av seg selv! Men vi har jo en lei tendens til å glorifisere våre idoler, og når de tråkker feil, blir vi skuffet. Uansett, så beundrer jeg det disse menneskene kan produsere og den magien de har skapt Nå mente jeg vel ikke at jeg ikke kan forandre mening om det skulle være noe negativt om noen skuespillere eller om en tidligere tvserie generelt. For eksempel med musikk så er det noen artister/musikkband som jeg likte kjempegodt da jeg var yngre men som jeg ikke lenger likte/liker da jeg ble eldre. Jeg tenkte vel mer på de som ønsker å finne noe negativt i det meste. Men klart at folk er forskjellige, jeg kan godt ha negative meninger om noen skuespillere og visse filmer og tvserier, men jeg prøver da ikke å måtte få andre som liker disse skuespillerne eller filmene/tvseriene til å slutte med å like de/se på dette, eller å ha en negativ holdning mot disse menneskene. Jeg hadde tidligere noen venner av meg som var skikkelig anti-Harry Potter, de mente at alt med Harry Potter var ondskapsfullt. Da jeg startet med å se på filmene av Harry Potter så var jeg ikke lenger enig med dem, synes at en kan tolke Harry Potter på en god måte uten at det må bli sett på som ondt. Men kan godt hende at de vennene ville ha tenkt dårlig om meg siden jeg da ikke lenger ser på Harry Potter som ondskapsfullt. Ikke alle filmer og tvserier vil bli godt likt av andre, og sjølv om jeg har ett negativt syn på noen tvserier eller filmer, så respekterer jeg at andre kan tenke annerledes enn meg igjen. En tvserie/film burde heller ikke definere fullstendig en person. Ellers takk for det andre du delte over der, og for tips om å se på Beyond the headlines: Full House. Skal ha det i tankene det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå