Gå til innhold

Monogram, - igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driv å lurer på om eg skal bestille stempel av monogrammet vårt, men er så utruleg usikker på om det eg har lagd er "fint" nok... Har fått kommentarar her inne på at det ikkje ser ut som dei bokstaane det skal vere, men veit ikkje heilt eg.. Syns det er litt søtt eg, igrunnen... :roll: Nokon fleire som vil kommentere? Monogram

Videoannonse
Annonse
Gjest Tiny i.i.
Skrevet

Det var kjempefintfint, men jeg syns også det så ut som C og J..

Hvordan laget du det? Bare tegnet det selv? Jeg ønsker meg også monogram!

Skrevet

Eg berre tegna det ja... Åh, syns ikkje det ser ut som ein C og ein J eg.... :cry: Korleis kan eg få det til å sjå meir ut som ein T då...?

Skrevet

Jeg tror det er annerledes for de som kjenner dere jeg. De ser sikkert forbokstavene deres, er jo det de forventer. Jeg ser også C J.

Skrevet

Trur eg må sette meg ned å flikke og flakke litt.... (ingen som har tips til korleis eg kan gjere det då?)

Gjest Anonymous
Skrevet

Til gjest over her: Flott link. Skulle ønske jeg hadde sett den før jeg giftet meg...

Men til Veslo: Jeg synes faktisk at flere av monogrammene med C og T på linken over her også så ut som C og J.

For å få det til å ligne mer på en T, ville jeg nok forsøkt å la den øverste streken stikke ut på høyre side, hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Hei Veslo!!

Ikke tenk så mye på at noen mener det ligner mer på C og J. Tror nok Arwen har rett. De som kommer i bryllupet kjenner dere og de vil se de riktige bokstavene:) Tenkte jeg skulle sende over en link med et forslag til deg.. Men får det ikke til.. Må spørre min tilkomne om litt hjelp når han kommer hjem fra jobb:)

Men du.... hvor eventuelt får man bestilt stempel med monogrammet sitt på? Vi skal også ha monogram i bryllupet vårt og jeg har sett for meg at det må printes på alle ark... Det hadde jo bare vært supert dersom vi bare kunne stemple det på:)

Skrevet

Har ordna litt på monogrammet no, kan legge ut bilete av det i morgon.

Ainaen; eg søkte på "stempelfabrikk" og fekk opp ei rekke bedriftar, sende mail til ein del av dei, og nokre av dei billigaste var desse: e-postadressene er slettet i henhold til våre regler , Misty(mod) - www.foldal.no

:-)

Skrevet

*venter på bilde av det nye monogrammet til veslo*

Skrevet

Glømte å legge ut bilde i går, og no var det jammen ikkje batteri i kameraet, men skal nok legge ut snart! Fekk gode idear på den danske sida også, så dette blir bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...