AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Hei! Er det noen her med erfaring med neseoperasjon? Jeg har vurdert det så lenge jeg kan huske. Er snart 20 år. Har alltid hata nesa mi, til og med da jeg var liten. Jeg har prøvd å Google en del og se etter neser liknende min som har blitt operert, men finner nesten kun neser med en hump på. Min nese er litt bred, og neseryggen er nesten litt "bølgete". Føler alle har rett neserygg, men min går liksom litt ut og så inn, før den går ut igjen mot tuppen. Og tuppen er det jeg hater mest. Det er akkurat som om jeg har en ball der. Altså en veldig rund, tykk og bred nesetipp. Men problemet er at nesten alle neseoperasjonhistorier jeg har hørt sier de at de ikke ser forskjell og at det er bortkasta penger.. Jeg prøver hver eneste dag å godta nesen min men det går ikke. Den er alt for stor for ansiktet mitt, jeg har smal munn med tynn overleppe, øyne som ser ut som de er gravd inn i ansiktet, og øyenbryn uten form og farge. Nesen blir for stor. Noen som har peiling på dette?? Har lest at det er best å ta i utlandet, men synes det virker veeeldig skummelt. Anonymkode: 89ffd...bb8
Mammatil6 Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Neseoperasjon er vondt, min far har gjort det, jeg personlig ville operert i Norge, hvis noe blir feil eller galt, så har vi lover og regler rundt det, alle neser kan gjøres noe med, store, mindre, rettere, tror tilegnes at det er rimelig enkelt, nesen har ikke bein, bare brusk😉
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Ser ikke noen forskjell så det er penger i dass. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt synes jeg. Så vidt jeg merket noe. Anonymkode: 6e496...2a8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Gjorde det forresten i beverly hills. Ville heller anbefale frank steinbach her i Norge. Anonymkode: 6e496...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå