needinspiration Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Nå har mine barn vært på besøk hos sin tante i natt,mens jeg var hjemme for å komme meg. Lider av skikkelig søvnmangel. Så mitt spørsmål er til dere som fikk megapupper / brystspreng , hvor lenge gikk du med det før melkeproduksjonen stoppet helt. Drømmer om å slutte å amme min 10 mnd gammel baby. Skal jeg be fastlegen om medisiner?
Million Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Jeg trappet ned. Antall ganger pr døgn, lengden på hver amming, alt dette gikk naturlig nedover av seg selv. Så en morgen babyen (11 mnd) var mer opptatt av å komme seg bort til lekene, lot jeg ganske enkelt være å legge han til brystet. Det var det, slutten på en epoke, ammingen var over. Litt brystspreng fikk jeg, men jeg håndmelket ut "toppen" på det og fikk vekk det verste på den måten i en periode. Ante ikke at man kunne få medisiner for å få fjernet melka. Er det vanlig å bruke, altså? Hørte aldri om noe sånt den gangen jeg hadde liten baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå