Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Hei! Er det meningen at man skal bli rød i ansiktet rett etter å ha brukt denne? :-?
Gjest Ethereal Skrevet 15. oktober 2004 #4 Skrevet 15. oktober 2004 Det er jo en maske, ikke en tradisjonell skrubb. Men jeg tror den inneholder fruktsyrer, så det kan nok kanskje bli i meste laget for huden din.
Fat Sally Lee Skrevet 15. oktober 2004 #5 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg blir også rødskjoldete i ansiktet etter å ha brukt den. Det svir ikke eller irriterer huden på noen annen måte, og etter en liten stund forsvinner rødfargen. Eksfoliatoren inneholder virkestoffene salisylsyre og fruktenzymer. Blir huden rød og irritert skyldes det nok at huden din er sensitiv overfor disse stoffene, slik Ethereal nevnte. Er det et stort problem for deg, har Dermalogica andre eksfolierende masker spesielt beregnet for sensitiv hud.
Gjest Trådstarter Skrevet 15. oktober 2004 #6 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg blir altså rosa i fjeset, og det går over etter noen minutter. Huden kjennes normal, ikke irritert på noen måte. Bare lurte på dette med fargen
Fat Sally Lee Skrevet 15. oktober 2004 #7 Skrevet 15. oktober 2004 Det er nok bare virkestoffene som setter i gang en reaksjon i huden. Ikkeno` å bekymre seg over!
Gjest Lilleulv Skrevet 16. oktober 2004 #8 Skrevet 16. oktober 2004 Blir ikke rød jeg, men får litt glød i ansiktet. Men så er ikke huden min sensitiv i det hele tatt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå