Gå til innhold

Eksisterer det noe håp for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jobben kanskje står litt I veien når det kommer til det å etablere et forhold med ei jeg kan leve sammen med og akseptere den jobben jeg har I dag. Jeg er godt etablert, eget hus, 25år, god økonomi og trives med livet. Dessverre er det en ting som mangler I mitt liv, og det er ei person som jeg virkelig har lyst til å snakke om alt og ingenting, dele erfaringer, reise og oppleve forskjellige kulturer og mennesker. 

Jeg er kanskje det motsatte av hva de på min alder ser etter: feste, dra ut på byen og sosialsiere med kjente. For min egen del så, vil jeg bare Bygge et forhold/relasjon og lage en historie om meg og den personen jeg tilbringer med. Dog, føler jeg at jeg sjeldent møter på ei som har ambisjoner I livet, verdier som hun står for og selvstendigheten I den alderen som jeg er i. Alt virker ut som fest og moro. 

Det skal sies at jeg er ferdig med festlivet(noe som kanskje er grunnen til at jeg ikke har møtt på ei),  men selvfølgelig så kan jeg ta meg ett eller to++  glass med vin og god mat med nære venner. For er et det en ting jeg virkelig liker å gjøre, så er det å lage mat og innby venner til et selskap eller dra ut og reise. . Foretrekker heller det fremfor å dra ut på byen(kjedelig? Ja, kanskje det. Det er sånn jeg er)

Virker kanskje ut som jeg er en prektig person, og kanskje jeg er det?   For min del, er jeg ikke så særlig gira på å måtte møte ei person I beruset tilstand, da jeg føler at det ikke gir meg et riktig bilde av personen med tanke på tidligere erfaring. Veldig snakkete og ikke redd for å by på seg selv, men så fort de blir I edru tilstand så er det ikke noe særlig mye som kommer ut fra munnen

What to do? Bør jeg jekke meg ned, dra ut og feste? 

Anonymkode: 25064...a01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"En person".

Anonymkode: 14163...6d5

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What to do? Bør jeg jekke meg ned, dra ut og feste? 

Anonymkode: 25064...a01

Du har jo alt i boks. Problemmet er at du er bare 25. Vent til du bikker over i 30åra. Da kommer de når de er ferdig med å leve ut livet som 20-29 midt i all oppmerksomheten rundt de.

Skrevet

Hold deg hjemme!

Anonymkode: 01e70...98a

Skrevet

Jeg drar ut på byen et par ganger i mnd når jeg singel, men dette er noe som roer seg når jeg er i et forhold. Da blir byturene når det er en spesiell anledning. Jeg har ingenting imot å sitte inne på en lørdagskveld med vin og god mat, men jeg vil ikke sitte inne alene når jeg først har en frikveld dermed blir det noen ganger byen istedet (evt som denne helga, da jeg skal ut å spise med ei venninne istedet). Kanskje disse jentene også er sånn? 

Den gangen jeg (igjen) finner en jeg vil ha kommer jeg til å satse på den måten du forklarer i innlegget ditt. Jeg er forresten 27.

Skrevet

Det er mange fler jenter enn gutter som tar utdanning, så skjønner ikke hvorfor du ikke møtte noen jenter i studietiden? Begynn på en aktivitet da vel! :) Jeg er jente, 27, utdannet lege, så vil jo si jeg er ambisiøs. Hater å gå på byen. Har blitt forelsket i gutter som har vært på samme aktiviteter som meg i lenger tid. 
Var forelsket i en trener en gang f.eks.

Kanskje et kurs i par-dans, eller orientering, eller turistforeningen, eller klatring hadde vært noe? Der kan du bli kjent uten alkohol!

Anonymkode: a2e18...3b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...