AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Del Skrevet 9. februar 2016 Hei Nå har det det seg sånn at jeg og min søster har flyttet il Oslo, og foreløpig skjenner vi ingen. Vi er begge i jobb selvfølgelig, men ser etter venner på alder. Vi er begge 21 år. Vi har flyttet en del rundt og derfor mistet kontakten med de fleste eller så bor de fleste for langt unna. Man vokser litt fra hverandre, og man finer kanskje ut at man ikke passer sammen. Vi er jordnære, livlige jenter som ser eter både gutte - og jentevenner. Ting vi liker å gjøre Kino Kino Cafe Fest/jentekveld Shopping Noen som vil bli bedre kjent? Vi kan eventuelt lage en facebook gruppe for dere som vil møtes Anonymkode: 25899...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. februar 2016 #2 Del Skrevet 9. februar 2016 Hei Anonym bruker, Viser til forumet Kontakt med andre brukere som er riktig sted hvis man skal søke flere venner. Det rommet er derimot stengt for anonyme brukere, så jeg kan ikke flytte tråden din dit fordi du skrev som anonym. Av den grunn må jeg stenge denne tråden, og jeg oppfordrer deg til å starte en ny tråd på det rommet. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg