Annie Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg er samboer og vi har 2 barn. Jente i 1 klasse og gutt i 4 klasse. Jeg syns nesten aldri jeg "har råd" til å kjøpe meg klær, og at pengene går til ungene. Burde prioritere sambo og meg selv mer, men pengene strekker ikke til. Hvor mye bruker andre mødre/kvinner på klær i mnd? Selv bruker jeg kanskje kr 100,- på meg selv i mnd på klær. Hva er gjennomsnittet for deg?
LilleBille Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 .. ingenting .. kan nesten ikke helt huske når jeg kunne prioritere å kjøpe noe nytt til meg selv (tror var det på salg i vår - da jeg kjøpte en "overdel") . Det er så alt for mye annet som må betales før det blir penger igjen til klær eller sko til meg. (Jeg kan jo ikke si at jeg fryser eller ikke har noe å ha på meg .. men det hadde jo vært artig med noe nytt da..)
Angelica Skrevet 14. oktober 2004 #3 Skrevet 14. oktober 2004 Har det omtrent som deg, Annie, stort sett er det ungene som prioriteres her også! Kjøper sjelden noe til meg selv, men det hender jeg trår til hvis jeg har noen kroner til overs..(hvilket er ytterst sjelden!) :rosasmil:
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 Har ikke noe månedsbudsjett på klær til meg, for det har jeg ikke økonomi til. Kjøper noe nytt, når jeg må, men ellers bruker jeg de klærne jeg har over en lengre tid. Barna behøver nytt til hver sesong, og da er det de som er prioritert. Og det er jo en selvfølgelighet også, for de er jo mitt asvar. Har de for små klær, så må det kjøpes nytt.
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 varierer utrolig mye er periode shopper...... en måned kan jeg bruke ett par tusen mens det går ett halvår til neste gang jeg kjøper noe nytt :-)
jordbær Skrevet 14. oktober 2004 #6 Skrevet 14. oktober 2004 Totalt bruker jeg kanskje.. 3-4000kr i året på klær og sko Jeg har ikke råd til å handle så mye klær. Andre ting er prioritert høyere. Dessuten hater jeg butikker!
vilde Skrevet 14. oktober 2004 #7 Skrevet 14. oktober 2004 Ingen barn, bruker kanskje minst 2000 kr pr mnd på klær, shampoo, sminke etc.
Kinia Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 Ingen barn. Bruker ikke så mye i år, fordi jeg lever kun på stipend. Hos oss er oppussing prioritert, men det blir iallefall et par klesplagg i måneden. Max 1000 kroner kan man si i mnd.
CheapChampagne Skrevet 17. oktober 2004 #9 Skrevet 17. oktober 2004 Ingen barn. Bruker ikke så mye i år, fordi jeg lever kun på stipend. Hos oss er oppussing prioritert, men det blir iallefall et par klesplagg i måneden. Max 1000 kroner kan man si i mnd. Lever du kun på stipend, og bruker 1000 i mnd på klær?!? Hvor mye går til mat og husleie da? :o
Kinia Skrevet 17. oktober 2004 #10 Skrevet 17. oktober 2004 Lever du kun på stipend, og bruker 1000 i mnd på klær?!? Hvor mye går til mat og husleie da? :o Hehe...ingenting. I år bor jeg hjemme hos mamma og pappa, fordi samboeren min er i militæret, så da klarer jeg meg på bare stipend
Gjest lilletroll Skrevet 18. oktober 2004 #11 Skrevet 18. oktober 2004 Har ikke noe klesbudsjett.....det er det bare ikke penger til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå