Testosteron Skrevet 16. februar 2016 #21 Skrevet 16. februar 2016 Den 10.2.2016 at 18.21, Belladonna skrev: Jeg er så langt i fra kristen man kan bli, men til og med jeg skjønner at dette hverken er lovlig eller greit på noen måte. Hvorfor ikke?
Testosteron Skrevet 16. februar 2016 #22 Skrevet 16. februar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Om noen ikke vil stå i statskirken(regner med at TS ikke er medlem der) hvorfor skal de da gifte seg i ett kapell? Anonymkode: 065fa...912 Fordi det er mye mer behagelig å gifte seg innendørs en ute i regn og kulde Et kapell er dessuten et koselig lokale nettopp tilpasset denne typen høytidelige hendelser 1
Testosteron Skrevet 16. februar 2016 #23 Skrevet 16. februar 2016 5 timer siden, peppermyntete skrev: Virkelig? Du ser ikke problemet med å gifte seg humanetisk i et kristent bygg? Har man valgt humanetisk har man valgt bort kirken, sånn er det bare. Man gifter seg jo ikke kristent i moskeen heller.. Ja. Selvsagt mener jeg det jeg skriver. Ikke alle mener det samme som deg. Du påstod at det er hyklersk å gifte seg humanetisk i et kapell, men hvor er dobbeltmoralen? Jeg minner om at begrepet hykleri gjelder tilfeller hvor man sier en ting, men gjør det motsatte. Dette er ikke tilfelle om man gifter seg humanetisk i et kapell, for man har jo ikke lovet å leve som kristen. 1
Testosteron Skrevet 16. februar 2016 #24 Skrevet 16. februar 2016 5 timer siden, Millimani skrev: man kan ikke gifte seg i kapell når det er snakk om en humanistisk vielse. Hvorfor ikke? 1
peppermyntete Skrevet 16. februar 2016 #25 Skrevet 16. februar 2016 4 minutter siden, Testosteron skrev: Ja. Selvsagt mener jeg det jeg skriver. Ikke alle mener det samme som deg. Du påstod at det er hyklersk å gifte seg humanetisk i et kapell, men hvor er dobbeltmoralen? Jeg minner om at begrepet hykleri gjelder tilfeller hvor man sier en ting, men gjør det motsatte. Dette er ikke tilfelle om man gifter seg humanetisk i et kapell, for man har jo ikke lovet å leve som kristen. Jeg påstod ingen ting, det var ikke meg du svarte første gangen.
Testosteron Skrevet 16. februar 2016 #26 Skrevet 16. februar 2016 6 minutter siden, peppermyntete skrev: Jeg påstod ingen ting, det var ikke meg du svarte første gangen. Ops!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #27 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, Testosteron skrev: Fordi det er mye mer behagelig å gifte seg innendørs en ute i regn og kulde Et kapell er dessuten et koselig lokale nettopp tilpasset denne typen høytidelige hendelser Det er da mange fine "inne-steder" som ikke er kapell Anonymkode: 46fe0...b36
Millimani Skrevet 16. februar 2016 #28 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, Testosteron skrev: Hvorfor ikke? Det er allerede fortalt av en annen her inne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå