Gå til innhold

34(snart 35) og har aldri nettdatet - hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 34(snart 35) og har vært singel i alle år. Kan ikke svare på hvorfor, men det har nå bare blitt sånn...

Jeg har fått beskjed flere ganger om å prøve nettdating, så nå kunne jeg tenke meg å prøve dette. Dessverre aner jeg ikke hvilke sider som fins eller hvor eller hva ... Noen som kan fortelle meg om gode nettdating-sider og hva jeg gjør? Råd og tips mottas med takk! :)

Anonymkode: 40225...183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Der er nok årsaken til at du er og har vært singel i alle år... om du må ha help til nettdating i en alder av 34 år og sikker vokst opp med internett...

Anonymkode: 91072...a1f

Skrevet

Jeg liker sukker.no :-)

Anonymkode: 443d3...fd6

Skrevet

Vet ikke hvilke sider du bør bruke, men finnes mye tips på hvordan du bør gå frem på diverse nettsider om du googler. Forhåpentligvis ordner det seg raskt for deg når du kommer på nettdating, lykke til.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Der er nok årsaken til at du er og har vært singel i alle år... om du må ha help til nettdating i en alder av 34 år og sikker vokst opp med internett...

Anonymkode: 91072...a1f

Du glemte å skrive : hilsen usikker mann/kvinne som må ha andre til å vurdere om en person er bra for et forhold eller ei...

Det trenger ikke være noen spesielle årsaker til at noen er single lenge. Noen trives faktisk som singel.

Og mange foretrekker noe á la ts, versus de som hopper fra forhold til forhold!

Anonymkode: 2b609...c5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...