AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Jeg synes det er godt å syte litt til samboer når det er noe, men ellers syter jeg ikke så mye mer enn normalt. "Lett fornærmet" er subjektivt, så dette må du utdype hvis du ønsker å få et svar på dette fra meg. Hva som er lett fornærmet for meg er ikke det samme for deg. Hva med deg da? Anonymkode: 13a26...1cc
Gjest Evans Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Ja, jeg er en bleieunge som tar meg nær av folks kommentarer. Da legger jeg arma i kors og tar frem underleppa. Neida, joda, av og til kanskje. Skal du avsløre noe? Blir fornærmet om du ikke gjør det, ettersom jeg faktisk har svart.
Belladonna Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Fornærmet ser jeg ingen grunn til å bli. Jeg klager ofte høylytt over idiotiske gjenstander i heimen, som f.eks kjøleskapsdøra som jeg ALDRI får opp hvis jeg ombestemmer meg om hvilket pålegg jeg vil ha. Eller de JÆVLA gummilistene langs ytterdøra som stadig utvider jeg i mildvær, så jeg ikke får om den satans døra. Raseriet gjør meg til hulken, som løser problemene relativt kjapt. Dette kalles, når jeg tenker over det, kanskje ikke for klaging eller syting
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Jeg er nok heller av typen som biter i meg alt for mye, i ett forsøk på å bevare husfreden og slippe krangling heile tiden.... Anonymkode: 0307e...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå