AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Hei, for ca en uke siden trykket en jente superlike på meg og startet en samtale, den døde fort ut(hun skrev den siste meldingen, men virket ikke så engasjert). Jeg har egentlig lyst til å gjenstarte samtalen, men kan man gjøre det og hva bør man skrive? Ser jo for meg at hun har rimelig mange samtaler gående nå siden hun er godt over gjennomsnittlig pen og hun virket litt på siden hun startet satale med meg(da har hun nok startet samtale med mange andre også). Så noen som har noen supertriks? Anonymkode: dc606...fd2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Hvis hun trykte superlike på deg må hun ha likt profilen din veldig godt. Jeg trykker det aldri på noen. Det kan jo hende hun føler at hun har vært for på når hun startet samtalen og du ikke svarte sist. Jeg ville gjort det enkelt og spurt hvordan det går med henne. Anonymkode: 71e49...437
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Hun trykket superlike på deg, hun startet samtalen og skrev den siste meldingen. Altså, hvor tafatt er du? Anonymkode: 3bb73...73c 8
Okapi Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun trykket superlike på deg, hun startet samtalen og skrev den siste meldingen. Altså, hvor tafatt er du? Anonymkode: 3bb73...73c Det er jo ikke alltid så lett å vite hva man skal si. Samtaler på Tinder dør da hele tiden.
Charmander Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun trykket superlike på deg, hun startet samtalen og skrev den siste meldingen. Altså, hvor tafatt er du? Anonymkode: 3bb73...73c Dette.... 1 time siden, Okapi skrev: Det er jo ikke alltid så lett å vite hva man skal si. Samtaler på Tinder dør da hele tiden. Erfaringsmessig er det VELDIG lett å få til iallfall et møte om hun trykker superlike og åpner først.
Smookiekins Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun trykte superlike på deg må hun ha likt profilen din veldig godt. Jeg trykker det aldri på noen. Det kan jo hende hun føler at hun har vært for på når hun startet samtalen og du ikke svarte sist. Jeg ville gjort det enkelt og spurt hvordan det går med henne. Anonymkode: 71e49...437 Jeg har kommet borti et par ganger
Okapi Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 22 timer siden, Charmander skrev: Erfaringsmessig er det VELDIG lett å få til iallfall et møte om hun trykker superlike og åpner først. Hvor lett noe er avhenger jo av hvor flink man er. Jeg tror du kan dette et par hakk bedre enn enkelte andre av oss.
Gjest Kālikā Skrevet 11. februar 2016 #8 Skrevet 11. februar 2016 Den 10.2.2016 at 1.10, Smookiekins skrev: Jeg har kommet borti et par ganger Men da sletter man vel matchen temmelig kjapt?
Smookiekins Skrevet 11. februar 2016 #9 Skrevet 11. februar 2016 2 timer siden, Kālikā skrev: Men da sletter man vel matchen temmelig kjapt? Ja, men det ble faktisk ikke match sist det skjedde!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #10 Skrevet 11. februar 2016 15 timer siden, Okapi skrev: Hvor lett noe er avhenger jo av hvor flink man er. Jeg tror du kan dette et par hakk bedre enn enkelte andre av oss. Enig. Den 2/10/2016 at 1.10, Smookiekins skrev: Jeg har kommet borti et par ganger Nå startet hun samtalen så tror ikke hun bare kom borti. Uansett sendte henne en melding og fikk ikke svar, kjipt, men jeg prøvde i hvert fall. TS Anonymkode: dc606...fd2
Smookiekins Skrevet 11. februar 2016 #11 Skrevet 11. februar 2016 Mente mer at det er noe man vanligvis ikke gjør, så da er det noe spesielt allerede der.. Kjipt at du ikke fikk svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå