Gå til innhold

En GOD vibrator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri fått orgasme av kun penetrering, og er derfor avhengig av vibrator for å komme. Trenger ganske kraftig vibrering på klitoris for å klare og komme.  Har sett litt på mr.Rabbit og lurer på hva dere anbefaler? 

Anonymkode: de3ba...3af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en penisring med klitorisvibrator på? 

Anonymkode: 97f7d...ab3

Skrevet

Uten å være kvinnfolk så kan jeg se for meg at Magic wand er meget bra, mr rabbit er bra, womanizer er bra.

Skrevet

Åh! Vibrator-egg! Det har vært min bestie siden jeg ble alene :jepp: 

Skrevet
20 minutter siden, Løkky skrev:

Åh! Vibrator-egg! Det har vært min bestie siden jeg ble alene :jepp: 

Har du funnet noen som ikke bråker så veldig? Kommer sinnssykt fort med egg.. helt herlig. 

Anonymkode: a2fe2...605

Skrevet
21 minutter siden, Løkky skrev:

Nei, de ligger dessverre nokså høyt på "bråke-skalaen" alle sammen, men jeg klarer meg ikke uten :sjenert: 
Favoritten gjennom snart to år er denne her: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/neon-luv-touch-purple-bullet/

Den så deilig ut :) jeg liker den jevne konstante vibreringen best, da er det lett å drømme seg bort :)

Skrevet (endret)

Anbefaler Lelo Nea. Liten og søt med kraftig vibrasjon, nesten lydløs, og har flere års garanti. 

+ den er oppladbar, stort pluss at man slipper å bytte batterier og at den varer i mange timer før neste opplading.

Endret av frk91
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rabbit blir for voldsomt for meg, synes den faktisk er vond å bruke. Liker best bare å bruke en klitoris vibrator eller massasje stav. Vibrerende egg på klitoris er også sinnssykt deilig  https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/quaver-miniegg/  Er mest glad i ekte vare inni så har ingen anbefalinger på dildo :)

Vet du hvordan det er om man bestiller dette fra nettsiden? :) Kommer pakken i postkassen eller må du hente den på postkontoret?

Anonymkode: 9a948...e2a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvordan det er om man bestiller dette fra nettsiden? :) Kommer pakken i postkassen eller må du hente den på postkontoret?

Anonymkode: 9a948...e2a

Må nok på postkontoret, men avsenderen er et anonymt firma så ingen fare :)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri fått orgasme av kun penetrering, og er derfor avhengig av vibrator for å komme. Trenger ganske kraftig vibrering på klitoris for å klare og komme.  Har sett litt på mr.Rabbit og lurer på hva dere anbefaler? 

Anonymkode: de3ba...3af

Skal du ha et eneste sexleketøy; womanizer!!! Har tatt et allerede godt sexliv til helt nye høyder ! Anbefales på det varmeste :-)

Skrevet

rabbit veldig bra, motorhead overkill er helt grei, sånn wand er helt grei. og womanizer er veldig bra. 

Anonymkode: 7e3b5...105

Skrevet

Tror det er vanskelig å anbefale noe da man ofte trenger ulik stimulering. Det jeg ville gjort var å lese litt om de ulike samtidig som du tenker litt på hva du trenger for å komme. Og så bruker du orgasmegarantien såklart 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...