Gå til innhold

Så trøtt uke 36+3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har i det siste vært ekstremt trøtt, men Idag så sov jeg til halv 2!! Det pleier jeg ALDRI å gjøre. Jeg har vært løs i magen Idag også.. Noen som har hatt det sånn? Jeg hadde lett klart å sove noen timer til for å si det sånn ..

Grunnen til at jeg virker hysterisk er fordi jeg aldri er løs i magen, og aldri sover så lenge, så lurer litt på om det kan bety at fødselen kanskje nærmer seg?

kall meg gjerne overhysterisk :) 

Anonymkode: 2d401...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo hende, eller så har du bare blitt mer sliten og fått litt "gravid"mage som jeg kalte det :P Jeg hadde enten veldig løs mage eller bæsja ikke på en uke liksom. Det var ikke noen mellomting. Du får uansett ha lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Aphrodite skrev:

Det kan jo hende, eller så har du bare blitt mer sliten og fått litt "gravid"mage som jeg kalte det :P Jeg hadde enten veldig løs mage eller bæsja ikke på en uke liksom. Det var ikke noen mellomting. Du får uansett ha lykke til :) 

Hehe Okei :) takk for svar!

jeg må også mye oftere på do, og (beklager detaljer) men halt rennende utflod. Det var ikke fostervann, men rennende utflod. Synes ting har vært litt rart Idag. Har en merkelig følelse på meg..

-sto opp med løs og luft i magen

-rennende utflod

-sov til halv 2

-merkelig glad Idag (noe hormonelle meg ikke er:p)

-og våkna i natt av at jeg måtte på do (noe jeg ellers aldri gjør)

-har lyst til å ordne vogn og alt som er selvom det er gjort 3036 ganger :P 

Jaja, kanskje jeg bare er litt hysterisk men har en rar følelse på meg Idag!

Anonymkode: 2d401...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Har du ikke våknet av å måtte tisse under svangerskapet? :ohmy: Da er du heldig!

Jeg hadde løs mage hele siste trimester. Gikk nesten ikke opp noe i vekt på slutten for alt gikk rett igjennom :fart2: Morro :dry: 

Fødte 3 dager før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 36 uker. I går sov jeg fra 5-7 etter jobb, stod opp og spiste, la meg 21 og sov til 0630 :) I dag går det litt bedre. Tror bare kroppen min brukte all ledig energi i går på å generere baby, hehe ..

Er nok ganske normalt å være stupandes trøtt på slutten. Nå er vi snaart ferdig :)

Anonymkode: b220e...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...